دوستش داشتم (جیبی)

(43)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2810

علاقه مندان به این کتاب
34

می‌خواهند کتاب را بخوانند
9

کسانی که پیشنهاد می کنند
10

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دوستش داشتم

انتشارات ماهی منتشر کرد:
دوستش داشتم داستان زنی است که همسرش او و دو دخترش را به خاطر معشوقه‌اش ترک می‌کند. کلوئه زن جوانی است که همسرش، آدرین، را عاشقانه دوست دارد. اما آدرین، پس از چند سال زندگی، به کلوئه می‌گوید معشوقه‌ای دارد و می‌خواهد کلوئه را ترک کند. کلوئه با دو دختر کوچکش به ویلای پدر و مادر آدرین در خارج از شهر می‌رود. پدرشوهر کلوئه? پی‌یِر? مردی خشک و آرام است. او در گفت‌و‌گویی طولانی با کلوئه ماجرای عشق خودش را بازگو می‌کند و اشتباهاتش در راه این عشق را به خاطر می‌آورد . پی‌یر از عاشقی پس از ازدواج حرف می‌زند و از دو راهی ماندن یا رفتن و ترک کردن. دوستش داشتم رمانی است درباره‌ی جدایی و باور به این‌که زندگی هیچ‌کس با جدایی به پایان نمی‌رسد.
آنا گاوالدا در 9 دسامبر 1970 در بولونی- بیانکور در فرانسه متولد شده و در رشته‌ی ادبیات فرانسه تحصیل کرده است. وی در بیست‌ودو سالگی (1992م.) جایزه‌ی بهترین نامه‌ی عاشقانه‌ی رادیو فرانسه‌ی بین‌المللی و در سی سالگی (2000م.) جایزه‌ی بزرگ رادیو- تلویزیون لوکزامبورگ- لِر را برای مجموعه‌داستان کاش کسی جایی منتظرم باشد از آن خود کرد. از گاوالدا رمان‌ها و مجموعه‌داستان‌های متعددی منتشر شده که همه با اقبال خوانندگان روبه‌رو شده و تیراژ تعدادی از آن‌ها از رقم 5/1 میلیون نسخه فراتر رفته است.
ناهید فروغان در سال 1326 در تهران متولد شد. او در 1344 وارد دانشکده‌ی حقوق دانشگاه تهران شد. فروغان پس از آن‌که در 1348 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد تا چند سال به کارهای حقوقی پرداخت. او ترجمه را از سال 1356 آغاز کرد و تاکنون نیز این حرفه را ادامه داده و کتاب‌های تاریخی و ادبی متعددی را ترجمه کرده است، ازجمله: تاریخ جنبش کارگری اروپا، وانهاده، دوستش داشتم، تاریخ امپراتوری هخامنشی، وحدت سیاسی و تعامل فرهنگی در شاهنشاهی هخامنشی، داریوش در سایه‌ی اسکندر، کلمات، گرگ مغول و... در کارنامه‌ی فروغان در عرصه‌ی ترجمه دریافت جایزه‌ی کتاب فصل و جایزه‌ی ترجمه سفارت فرانسه نیز به چشم می‌خورد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه امین
    • پاسخ به نظر

    خیلی کتاب دوست داشتی هست. در مورد عشق خیانت دوستی و...

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی