اساطیر یونان
تخفیف

%10

اساطیر یونان

(45)
نویسنده:

2,850,000ریال

2,565,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4439

علاقه مندان به این کتاب
55

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اساطیر یونان

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
این کتاب به بررسی اساطیر یونان می‌پردازد. اساطیر یونانی مجموعه اساطیر و آموزه‌هایی است که به یونان باستان مرتبط می‌باشد، دربارهٔ خدایان و قهرمانان آنان، طبیعت جهان و ریشه‌های آن و اهمیت مکتب و آیین آن‌ها سخن می‌گوید.
هنر و ادبیات یونان یا متأثر از اساطیر این سرزمین و یا بدان راهی دارد. یونانیان را داستان زندگی خدایان بسیار و این گزارش‌ها با اسطورهٔ آفرینش جهان و راه دستیابی خدایان به قدرت سر و کار دارد؛ و روایاتی از این دست با تاریخ یونان باستان پیوند می‌یابد. این روایت‌ها با بازگشت فرزندان هراکلس به پلوپونز و به هنگام استیلای دوریسی یان (حدود 1200 ق.م) پایان می‌گیرد و این هنگامی است که آخرین موج مردمان یونانی زبان وارد یونان و در بئوشیه و اسپارت اسکان می‌یابند؛ شهریاران اسپارت خود را از تبار فرزندان هراکلس می‌دانستند.
برای یونانیان اسطوره‌های حماسی همانا تاریخ کهن آنان بود و هم بدین دلیل به شجره‌نامه‌ای استناد می‌جستند که شخصیت قهرمانان اسطوره‌ای را از زبان نویسندگان باستان بازگو می‌کرد.
عناوین اصلی این کتاب عبارتند از: خاستگاه.های کهن، خاستگاه‌های جهان، خانوادهٔ خدایان، انسان آغازین، فرزندان یو، فرزندان ائولوس، غول‌کش‌ها، فتوحات بزرگ، تب، هراکلس، آتن، تزه ئوس، نبرد تروا و فرجام قهرمانان.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معین موسوی نژاد
    • پاسخ به نظر

    حیف 5 ستاره باجلان فرخی خیلی ترجمش درهم و بده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی