عشق تابستانی
تخفیف

%10

عشق تابستانی

(2)

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
250

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عشق تابستانی

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
اوتس در این کتاب، دو مضمون خشونت و جنسیت را دستمایه داستانی بلند و پرکشش قرار داده است. داستان نه دارای تفکر جنسیتی و نه ترسیم‌گر خشونتی فراگیر است و نویسنده در نگاهی اسطوره‌ای – و شاید شرقی – به مقوله مرگ به سراغ شخصیت‌هایی رفته که هر یک تفکر یا کهن‌الگویی جهان‌شمول را نمایندگی می‌کنند.
کاتیا اسپیواک دختری نوجوان با مارکوس کیدر نویسنده و تصویرگر کتاب که از او بسیار مسن‌تر است آشنا می‌شود. وضعیت کیدر با زندگی کسالت‌بار و کارگری او تفاوت بسیار دارد، یا می‌توان گفت هیجان‌انگیزتر است. اما خانه مجلل و سرشار از موسیقی زنده و هدایای گران‌قیمت آقای کیدر، گویی باطنی شوم را از کاتیا پنهان می‌کنند. پس از چند دیدار، همه‌چیز رفته‌رفته تغییر می‌کند و مدل شدن کاتیا برای نقاشی تازه کیدر مثل گذشته شادی‌بخش نیست. او می‌خواهد پی ببرد که مرد از او چه می‌خواهد و آیا در اندیشه تصاحب اوست یا…
جویس کرول اوتس نویسنده‌، نمایشنامه‌‌نویس و منتقد امریکایی، متولد 1938 در روستایی در نزدیکی نیویورک است. اولین رمانش را در سال 1964نوشت و همان سال جایزه داستان‌نویسی دوشیزگان را از آن خود کرد. اوتس پس از کسب فوق‌لیسانس ادبیات مدرس دانشگاه شد و در سال 1976 برای تدریس رشته ادبیات خلاقه در دانشگاه پرینستون راهی نیوجرسی شد.
وی در حوزه‌های رمان، داستان کوتاه، شعر، مقاله، نمایشنامه و حتی اپرا فعالیت کرده و جوایز ادبی متعددی را کسب کرده است. “جانورها”، “دختر گوركن”، “آن‌ها”، “موطلایی”، “‌یک دوشیزه‌ زیبا”، “‌پرنده‌‌ کوچک در بهشت”، “شب‌های وحشی”، “برای چی دوستت داشتم “، “عروس بیوه” و “سیاهاب” عناوین برخی کتاب‌های اوست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی