ماشین اندیشه نگار (جیبی)

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
402

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماشین اندیشه نگار

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
رابطه ی زبان و اندیشه، جایگاه آن ها در تنظیم روابط میان انسان ها، در نگریستن به خودمان، و امکان دست یافتن به افکار ناگفته ی دیگران، همه مسائلی است که ماشین اندیشه نگار در پرتو ایده ی خواندن افکار دیگران بدان می پردازد؛ و سرانجام این پرسش را به میان می آورد که با یاری تحلیل های روانی چه چیز آشکار می شود، چه چیز تازه ای روی می دهد و چه حاصل می گردد.
مروا در خانواده ای از صاحبان صنایع نساجی به دنیا آمد. در جنگ جهانی اول در ارتش فرانسه به عنوان مترجم خدمت کرد و این تجربه را در قالب رمان سکوت سرهنگ برامبل به رشته تحریر درآورد که مورد استقبال خوانندگان فرانسوی قرار گرفت. او در سال 1938 به عضویت آکادمی فرانسه درآمد. با آغاز جنگ جهانی دوم ابتدا به انگلستان و از آنجا به کانادا رفت. پس از چندی برای پیوستن به ارتش آزادی بخش فرانسه به میهن بازگشت.
از آثار متعددی به صورت رمان، زندگی نامه، تاریخ، داستان های علمی تخیلی و کتاب کودک به جای مانده است.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی