خلبان جنگ

خلبان جنگ (جیبی)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
575

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خلبان جنگ

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
کتاب (خلبان جنگ) در سال 1942 و در خلال جنگ جهانی دوم به چاپ رسید. نویسنده ی فرانسوی آن که خود به عنوان خلبان در ماموریت های جنگی شرکت داشت، با روایت یکی از ماموریت های خود، تلاش می کند مفاهیم و ارزش های انسانی مورد نظرش را به خواننده منتقل کند. انسان از نظر او مرکز هم بستگی هاست.
نویسنده، شاعر، روزنامه نگار و هوانورد پیشروی فرانسوی، که آثارش برنده جوایز معتبر ادبی شده است. تقریبا به تمام زبان های جهان ترجمه شده و بسیاری از آثار او ملهم از عشق او به پرواز و هوانوردی است. در آن به زبانی کودکانه از زندگی، عشق و مرگ سخن گفته است.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی