فال ورق همراه با 52 کارت

(11)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,365,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5774

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فال ورق همراه با 52 کارت

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی فال ورق همراه با 52 کارت اثر نرجس زندی


فال‌گیری یا طالع‌بینی را گاهی با فال ورق انجام می‌دهند. ظاهراً قدمت فال ورق به مصر باستان می‌رسد و اشکال مختلف فال ورق پس از ورود ورق به اروپا در قرن چهاردهم شکل گرفت. کسانی را که می‌توانند فال ورق بگیرند فالگیر یا کارت‌خوان می‌‌نامند. فال ورق را با استفاده از کارت‌های بازی استاندارد انجام می‌دهند که رایج‌ترین شکل ارائۀ کارت‌خوانی در قرن‌های 18، 19 و 20 بود.

فال ورق همراه با 52 کارت با تألیف نرجس زندی یک جعبه با کارت‌های مخصوص و راهنما است. آنچه ما امروز به عنوان فال ورق در اختیار داریم مجموعۀ مُدونی است حاصل کنکاش‌های مستمر در تعابیر و معانی به‌دست آمده از این اوراق که وسیله‌ای برای پیشگویی وقایع و مسائل روزمره شده است و تا حدودی از شکل تفننی خود فراتر رفته و بُعد پیشگویی و آینده‌نگری به خود گرفته است. شاید بتوان گفت فال و آینده‌نگری از بُعد مثبت‌گرایی و منفی‌گرایی تأثیراتی ژرف بر ضمیر باطن یا ناخودآگاه انسان دارد چرا که ضمیر ناخودآگاه هر آنچه را که دریافت می‌دارد عینیت می‌بخشد.

نحوۀ فال گرفتن با فال ورق همراه با 52 کارت

شما با خرید این بسته مجموعۀ 52 کارت در اختیار دارید که با نماد سبز، آبی، صورتی و قرمز به دسته‌های متفاوت تقسیم شده‌اند. پس از چندین بار مخلوط کردن کارت‌ها و نیت کردن،‌ کارت‌ها را به پشت برمی‌گردانید و آن‌ها را تا شمارۀ ۱۳ می‌شمارید و این کارت‌ها را کنار می‌گذارید. حالا یکی یکی کارت‌ها را برمی‌داریم و مثلا اولین کارت شمارۀ ۱ نماد سبز اگر باشد آن را کنار می‌گذارید و خارج می‌کنید و بعد کارت ۲ را می‌شمارید و به همین ترتیب پیش می‌روید. در هر صفحه از دفترچۀ راهنما،‌ تعبیر هر کارت به صورت کامل توضیح داده شده است. مثلا کارت 6 سبز تغییرات مثبت و سازنده‌ای را نشان می‌دهد که به یکباره و ناگهانی در زندگی شما پیش می‌آید که باعث دگرگونی اوضاع و شرایط زندگی شما می‌گردد، مثلا کارت ۳ صورتی یعنی قرار است یک خبر خوشی به شما برسد.

معنی برخی از کارت‌های فال ورق

کارت شمارۀ ۲، نماد آبی: دعوا، درگیری با شخص یا اشخاصی، کشمکش با دوستان، بستگان و یک یا چند نفر از اعضای خانواده، مشاجره و زد ‌و ‌خورد با دیگران.

کارت شمارۀ 2، نماد سبز: رازدار باشید، اسرار خود یا زندگی خود را نزد کسی بازگو نکنید، این در موردی است که حتماً باید موضوعی که پیش آمده را به عنوان راز پوشیده نگه دارید، در غیر این صورت باید مراقب سوءاستفاده‌‌های اشخاص سودجو باشید.

کارت شمارۀ ۱، نماد سبز:‌ قلب شخص مورد علاقه و کسی که به او عشق می‌ورزید به سمت شما متمایل است و قلب او به یاد شما می‌تپد. هم اکنون در فکر شماست، به شما بسیار فکر می‌کند.

خریدن فال ورق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

نحوۀ کار با این بسته بسیار ساده است و توضیحات دفترچه نیز بسیار به شما کمک خواهد کرد. اگر به فال و پیشگویی علاقه‌مندید حتماً فال ورق همراه با ۵۲ کارت را امتحان کنید.

درباره نویسنده کتاب فال ورق

نرجس زندی متولد سال 1344، نویسنده و مترجم ایرانی و مؤلف کتاب فال ورق است. از دیگر کتاب‌هایش در زمینۀ فالگیری می‌توان به فال شمع و فال ورق تاروت اشاره کرد.

اگر از بستۀ فال ورق خوشتان آمده، این‌ها را از دست ندهید.

فال شمع همراه 150 کارت اثر نرجس زندی که با کمک آن می‌توانید نحوۀ فال‌گیری و پیشگویی با شمع را یاد بگیرد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی