ماجرای لولاگرگ

(7)
نویسنده:

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
622

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماجرای لولاگرگ

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
هوارد ملوین فاست (1914-2003) رمان‌نویس و نویسنده تلویزیونی آمریکایی بود. وی با نام‌های مستعار ای. وی. کانینگهام و والتر اریکسون نیز قلم زده است. او در خلق رمان‌های تاریخی شهرت بسزایی داشته و با نوشتن وقایع تاریخی، تلاش بسیار زیادی در شناساندن چنین رخدادهایی به مردم کرده است. بیشتر نوشته‌های او از تاریخ و زندگی مردم آمریکا بخصوص در زمان انقلاب آمریکا و جنگ‌های استقلال مایه می‌گیرد. هوارد در یک خانواده فقیر در نیویورک به دنیا آمد. مادرش یک مهاجر انگلیسی و پدرش یک مهاجر اوکراینی بود. او به همراه برادرش در حالیکه نه سال بیشتر نداشت برای کسب عایدی به روزنامه‌فروشی و واکس‌زنی مشغول شدند. این دو برادر روزها کار می‌کردند و شب‌ها درس می‌خواندند.
هوارد نوشتن را در سنین پایین آغاز کرد. اولین رمان طولانی خود را به نام دو دره در سال 1933 منتشر کرد. اما اولین کار مشهورش، شهروند تام پین برداشتی داستانی از زندگی توماس پین بود.
کتاب ماجرای لولاگرگ در سال 1956 منتشر شده است. فاست در یادداشتی بر کتاب نوشته است: «این داستان شگفت‌انگیز و غم‌افزا، بر مبنای ماجرایی که برای رابرت تامپسون پیش آمد، در مغز من جان گرفت. تامپسون که از مبارزان قدیمی جنگ داخلی اسپانیا و از فرماندهان تیپ آبراهام لینکلن بود، در جنگ دوم جهانی نیز یکی از قهرمانان بنام بود. وی به پاس خدماتش در نبرد برندهٔ نشان ممتاز خدمت -دومین نشان افتخار کنگرهٔ آمریکا- شده بود. پس از جنگ وی وارد حزب کمونیست آمریکا شد و بنا به قانون اسمیت به زندان افتاد. در آنجا یکی از مهاجران کرواسی، که می‌پنداشت با کشتن او می‌تواند کاری کند او را به یوگسلاوی تحویل ندهند، زیرا در آنجا به اتهام جنایت جنگی تحت پیگرد بود، به او تاخت و مورد ضرب و شتم قرار داد. این نخستین تلاش برای کشتن این گونه قربانیان نبود و این ماجرا آنچنان وحشت اخلاقی شدیدی در من به وجود آورد که سبب شد این داستان در مغزم شکل بگیرد... من شخصاً امیدوار هستم و آرزو دارم که زمان صلح و آرامش فرا برسد تا بتوانم تمام چیزهایی را که در دل داشته‌ام و آرزو می‌کرده‌ام بنویسم. داستان حاضر از دردها می‌گوید و دردهایی با خود دارد، اما شاید گفتن این آلام کمک کند تا به این دوران دیرپای دیوانگی، که بر ما تحمیل شده است، پایان داده شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی