آوای وحش

(14)
نویسنده:

300,000ریال

210,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2186

علاقه مندان به این کتاب
30

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آوای وحش

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
جک لندن (1876-1916) نویسنده و رمان‌نویس آمریکایی بود. جک دورهٔ کودکی را به دشواری گذراند و برای کمک به وضع مالی خانواده، به شغل‌های گوناگون مانند روزنامه‌فروشی، کارگری در لباسشویی، پیشخدمتی در کافه‌های بندری و کارگری در کشتی دست زد. او از نوجوانی به خواندن و مطالعه شوق فراوان نشان داد و با ولع بسیار به خواندن آثار کارل ماکس، انگلس و نیچه پرداخت و میان دوستان به پسر بچهٔ سوسیالیست معروف شد. جک پس از پایان تحصیلات مقدماتی به دانشگاه کالیفرنیا وارد شد.
از 1913 به بعد آثار جک لندن شهرتی جهانی یافت و به غالب زبانها ترجمه شد و او را از نامدارترین و ثروتمندترین نویسندگان زمان خود به جهانیان معرفی کرد. آثار جک لندن مبتنی بر فلسفهٔ خاصی است، فلسفه‌ای که بر مبنای اصول عقاید کارل ماکس استوار است و مبارزهٔ دایمی بشر را برای رهایی از فقر و‌بینوایی نشان می‌دهد. وی مدافع مستمندان و بینوایان و طرفدار اصل زندگی مرفه برای همه است. عصیان بر ضد جامعه و بر ضد عقاید باطل و خرافی در همهٔ آثار لندن به چشم می‌خورد، او جز توانایی و استادی در هنر نقل، طبع و نهاد خود را در وجود قهرمانانش گنجانده است و آن شور زندگی، حسن نیت، جوانمردی، بردباری، اصالت در مبارزه و تمایل به بخشایش است. کمتر کسی در میان نویسندگان آمریکایی از چنین پیروزی و محبوبیت عام و مداوم برخوردار بوده است.
آوای وحش (Call of the wild) گزارشی است از سفر به کلاندایک و‌سرگذشت سگی گرگی به نام‌ باک، که پس از خدمت به اربابها، وفاداریها و نوازش دیدنها و رنج بردنها در خود کششی به محیط جنگل احساس می‌کند و تنها به عشق ارباب مهربانش است که میان آدمیان می‌ماند و همینکه ارباب به دست گروهی از بومیها کشته می‌شود، روانهٔ جنگل می‌گردد تا به زندگی اجدادی خود بپیوندد و در میان برادران جنگلی آوای شادی سر دهد. آوای وحش از پیروزی خارق‌العاده‌ای برخوردار شد و آمریکاییان آغاز قرن بیستم که به دنیای صنعتی و ماشینی وارد شده بودند، از عطر تند و وحشی درختان جنگل و غریزه و سرشت زندگی در آغوش طبیعت که به وسیلهٔ لندن بسیار زنده و گویا وصف شده بود، سرمست گشتند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پوریا اوشیانی رودسری
    • پاسخ به نظر

    ماجرایی هیجان انگیز و چند لایه از تحولات زندگی یک سگ، با ترجمه ی بسیار زیبا (البته کمی مشکل) آقای داریوش عزیز.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی