30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
یادداشت های شخصی مادر ترزا

یادداشت های شخصی مادر ترزا

(10)

3,300,000ریال

2,970,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
791

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یادداشت های شخصی مادر ترزا

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
شخصیت و نام مادر تراز سال‌هاست که با تحسین و شگفتی یاد می شود. او در طول عمرش و نیز پس از مرگش بسیار مورد توجه اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف جهان بود. این نیروی پرکشش چه بود که افرادی بی شمار را به سوی جذب می کرد، درحالی که خود او ترجیح می داد در کانون توجه نباشد؟
کتاب «مادر ترزا» پاسخی است به تقاضای کسانی که او را می شناختند، دوست داشتند و تحسین می کردند، و یا کسانی که او را نمی شناسند، اما وصف او را شنیده و می خواهند با ذهن و زندگی اش آشنا شوند. این کتاب بیش از آنکه جنبه تحقیق مذهبی داشته باشد، عمق زندگی درونی مادر ترزا را از نقطه نظر ماموریتی که برای خود درنظر گرفته بود، بیان می کند. کتابی است درباره ابعاد ناشناخته زندگی درونی او که به کمک آن می توانیم شناخت بیشتری از ایمان راسخ و عشق بی اندازه او به خداوند و همنوعانش بیابیم.
کتاب متشکل از سیزده فصل به انضمام ضمایم و پی نوشت‌هاست. فصل‌های آغازین کتاب، زندگی درونی مادر ترزا را پیش از شنیدن نداهای درونی اش دربر می گیرد. آشنایی با روحیات او در نوجوانی و نیز عهد و پیمانی که به عنوان راهبه با خدا بسته بود، در این بخش‌ها مرور می شود. در فصل‌های بعدی، از ورای نامه ها و نوشته های مادر ترزا، به الهاماتی اشاره می شود که در سال 1946 دریافت کرد و از او خواسته شد تا انجمن مبلغین نیکوکاری را برپا کند.
نامه نگاری های او با اسقف اعظم کلکته و دیگر مقام های مذهبی وقت برای ترک صومعه و انجام فعالیت های تازه در خدمت رساندن به مردم فرودست، بخش های خواندنی این کتاب هستند. دیگر نامه ها و یادداشت‌های مادر ترزا نیز گشاینده این موضوع اند که او چگونه تمام زندگی اش را وقف خدمت به فقرا کرد، برای مردم سراسر دنیا به نمادی از مهر و شفقت تبدیل شد و چرا در سال 1979 جایزه صلح نوبل را دریافت کرد.
کتاب «مادر ترزا» (یادداشت‌های شخصی) بازگوکننده ماجرای سفر معنوی او و رازهایی که با نزدیکانش در میان گذاشته بود، از سوی پدر برایان کولودیژچوک گردآوری شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی