بیگانه (جیبی)

(5)
نویسنده:

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
560

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیگانه

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
ژان پل سارتر معتقد است (بیگانه) بهترین کتاب است که پس از جنگ جهانی دوم نوشته شده است. کامو نویسنده ی فرانسوی، سال های زیادی در تونس و الجزایر زندگی کرد. سرزمین هایی که الهام بخش او بودند. (بیگانه) روایت مردی است که زیر آفتاب سوزان الجزایر تصمیم به خودکشی می گیرد؛ اما در نهایت زندگی را در می یابد و می کوشدآن را پاس دارد.
کامو در سال 1957 به خاطر (آثار مهم ادبی که به روشنی به مشکلات وجدان بشری در عصر حاضر می پردازد.) برنده جایزه نوبل ادبیات شد. آلبرکامو پس از رودیارد کیپلینگ جوان ترین برنده جایزه نوبل و همچنین نخستین نویسنده زاده قاره آفریقا است که این عنوان را کسب کرده است. همچنین کامو در بین برندگان نوبل ادبیات، کمترین طول عمر را دارد و دو سال پس از بردن جایزه نوبل در یک سانحه تصادف درگذشت.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • شیما شرافتی
    • پاسخ به نظر

    متاسفانه در خود ترجمه ناهم‌خوانی‌های واضح وجود داره (در این حد که‌ دیروز ، فردا ترجمه شده) .... ضمن اینکه در کل کتاب اشتباهات چاپی و املایی هم مکرر دیده می‌شه و مشخصا متن یا ویراستاری نشده، یا در نمونه‌خوانی سهل‌انگارانه کار رو رد کردن.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی