خدایان تشنه اند (جیبی)

(7)

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
716

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خدایان تشنه اند

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
آناتول فرانس، کتاب حاضر را درباره ی وقایع انقلاب کبیر فرانسه نوشته است. موضوع کتاب مربوط به یکی از انقلاب های بزرگ جهان است، اما روح فرانس از دیدن آن همه کشتار آزرده بوده و این کتاب را به منزله ی انعکاسی از آزردگی خود نوشته است. عنوان (خدایان تشنه اند) کنایه از جنونی است که خدایان انقلاب و ارتجاع فرانسه را تشنه ی خونریزی کرده است.
این نویسنده را پادشاه نثر فرانسه لقب داده اند. وی پسر کتاب فروشی به نام فرانسوا بود که نام مستعار فرانس را از او گرفته است. او تحصیلات خود را به طور رسمی ادامه نداد و شخصا مطالعه می کرد. فرانس در سال 1873 یعنی در 29 سالگی چکامه های طلایی خود را چاپ کرد. او در انجمن ها ادبی پاریس رفت و آمد می کرد و به جریانات ادبی علاقه ی فراوان داشت. فرانس کم کم به داستان نویسی و نگارش آثار منثور علاقه مند شد.
در 1896 به عضویت آکادمی فرانسه انتخاب شد و در 1921 جایزه نوبل ادبیات به او تعلق گرفت.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی