ماه پنهان است (جیبی)

(3)

700,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
444

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماه پنهان است

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این رمان روایتی از موقعیت مردمان شهری ساحلی در نروژ است که توسط دشمن اشغال شده است. این شهر به ناگاه و ناباورانه، با اندکی مقاومتبه اشغال درمی آید. اما بعضی از مردم شهر تا دم مرگ در مقابل اشغال مقاومت می کنند.
جان در سال 1902 در کالیفرنیا به دنیا آمد. گدذرش خزانه دار و مادرش آموزگار بود. پس از تحصیل در دانشگاه استانفورد، در سال 1925 بی آنکه دانشنامه ای دریافت کرده باشد دانشگاه را رها کرد و به نیویورک رفت. در این شهر خبرنگاری کرد و پس از دو سال به کالیفرنیا برگشت. مدتی به عنوان کارگر ساده، متصدی داروخانه، میوه چین و... به کار پرداخت و به همین سبب با مشکلات بزرگران و گارگران آشنا شد. پس از آن پاسبانی خانه ای را پذیرفت و در این زمان وقت کافی برای خواندن و نوشتن پیدا کرد. وقایع داستان های او اغلب در جنوب و مرکز کالیفرنیا می گذرد و قهرمانان داستانش آدم هایی معمولی هستند که با خشونت تقدیر بی عدالتی دست درگریبانند.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی