ماشین زمان (جیبی)

(15)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1611

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماشین زمان

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
برناردشاو پس از مرگ هربرت جورج ولز گفت: (ولز پس از نوشتن این کتاب از دنیا رفت، اما ده ها سال بعد او را دفن کردند!)
این داستان بر این مبنا نوشته شده که مسافر زمان با استفاده از ماشین زمان به آینده سفر می کند، آینده ای که انسان در طول خط طولانی عمرش به آن خواهد رسید.
نویسنده انگلیسی امروزه با داستان های علمی تخیلی که در فاصله ی سال های 1895 تا 1901 نوشت، شناخته می شود. رمان های معروف ولز عبارتند از: ماشین زمان، جنگ دنیاها، مرد نامرئی، جزیره دکتر موریو و اولین انسان در ماه. گاهی اوقات از اچ.جی.ولز و ژول ورن به عنوان پدران علمی تخیلی یاد می شود. او یک صلح گرا بود و آثار بعدی او بیشتر سیاسی بودند.
او چهارمین و آخرین فرزند خانواده بود. پدرش زمانی یک باغبان خانگی و مادرش خدمتکار بود، بعد ها از طریق یک ارثیه ی خانوادگی یک مغازه ی فروش محصولات چینی باز کردند.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معین موسوی نژاد
    • پاسخ به نظر

    دوستش نداشتم این کتاب به جای اینکه انسان های آینده را آدم های باهوش تر و پیشرفته تر نشون بده به کلی آینده و انسان های اون را افرادی عقب مونده نشون میده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی