30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
جایی بالاتر از رنجیدن
جایی بالاتر از رنجیدن
تخفیف

%10

جایی بالاتر از رنجیدن

(1)

1,559,000ریال

1,403,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
332

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جایی بالاتر از رنجیدن

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
جایی بالاتر از رنجیدن هم هست، من آن را می‌شناسم.
من با گم شدن، با فراموش شدن، با خط خوردن و از یاد رفتن، مأنوسم. من از همه به هیچ رسیدن را خوب می‌شناسم. من با سوگواری قلب انسان پس از مرگ آشنایی، مأنوسم. من جایی را می‌شناسم که آوای درد آدمی، فریاد نیست. من سکوتِ بالاتر از فریاد را می¬شناسم.
من در سرزمین دلتنگی زندگی کرده¬ام. من بیابان ناباوری را قدم به قدم طی کرده¬ام. من درد شلاق ثانیه¬ها را در انتظاری تلخ، من حس بیهودگی را با بند بند تنم احساس کرده¬ام. من روزهای بسیاری، برای فرار از نقش رنج، چشم بسته از کنار آیینه¬های بسیاری گذشته¬ام.
آری، من از روزهایی گذشته¬ام که اشک برای گریستن کم است و ضجه فقط بازی بغض انسان است. من در روح خویش دردهایی را تجربه کرده¬ام که دردهای تن آدمی پیش آن حقیر و کوچک‌اند. من عشق را در حضیض ذلت… گذشت را در عین نفرت… ایثار را در بند غفلت،… متولد شدن در حین مرگ را با تک تک یاخته¬های وجودم احساس کرده‌ام. من با دیدگانی باز و ذهنی هوشیار، لحظه به لحظه به جرم شیفتگی، به شلاق بی‌مهری و ناسپاسی مجازات شده¬ام. من آدمیت آدمی را بسیار جفاکار یافته¬ام. من ظرف فهم آدم‌های بسیاری را کوچک‌تر از مشت بسته¬ی یک کودک، من چشم¬های بسیاری را فقط دو کره‌ی سرد خاکی یافته¬ام. بله، جایی بالاتر از رنجیدن هم هست… من آن را می¬شناسم.
آن‌جا، جاییست كه در آن، خداوند از همیشه به من نزدیک‌تر است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی