چیزها (جیبی)

(13)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1446

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چیزها

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این کتاب درباره ی تمدن حریص در مصرف یا تمدنی است که در آن (چیزها) غایت آمال هرکسی است. هم چنین تصویری که زوج ها از خوشبختی دارند و دلایلی که باعث می شود تا آخر هم به این سعادت دست نیابند، بیان شده است.
نویسنده و فیلم ساز فرانسوی، پرک در خانواده یهودی لهستانی تبار در حومه کارگرنشین پاریس به دنیا آمد. او تنها پسر (ایسک ژودکو) و (سیرلا (شولیویکز) پرتز) بود که در دهه 1920 به فرانسه مهاجرت کرده بودند. او خویشاوندی دوریبا نویسنده پیدایش زبان، ایساک لایب پرتز دارد.
پدر پرک که در دوران جنگ جهانی دوم در سال 1940 در اثر جراحات وارده از گلوله یا ترکش کشته شد. در سال 1941 مادرش از ترس افتادنش به دست نازی ها وی را به دهکده کوهستانی ویلار-د-ن در منطقه آزاد فرانسه فرستاد و خود به دست اشغالگران کشته شد. هویت، فقدان و غیبت از مضامین اصلی آثار پرک هستند.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی