بهشت گمشده

(58)

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5530

علاقه مندان به این کتاب
34

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهشت گمشده

انتشارات سخن منتشر کرد:
جان میلتون، از ادبا و شعرای بزرگ انگلستان به سال 1608م. در لندن پا به عرصه هستی نهاد و تا 24 سالگی در مدرسه سن پول کمبریج اشتغال ورزید و بعد به داتشگاه کمبریج رفت. زندگانی او بیشتر در امور سیاسی گذشت و مقاله‌های آتشینی درباره آزادی مطبوعات و مذهب و آموزش و پرورش نگاشت که مخصوصا مقالات او تحت عناوین مسوولیت سلازین و حکام و نخستین دفاع از ملت انگلیس از همه معروف‌تر است. میلتون به سبب کار و مطالعه زیاد بینایی خود را از دست داد. معروف‌ترین آثار او «بهشت گمشده» است که در ده دفتر در سال 1667 م. به پایان رسیده و انتشار یافته است و معرف آزادگی و آزاداندیشی و ذوق و قریحه سرشار اوست. و امروزه شهرت او بیشتر مدیون همین منظومه است. دیگر از آثار او دو منظومه فردوس موجود و آلام شمشون است که در 671 با هم چاپ و نشر شده است. میلتون در نوامبر 1674 م. درگذشت (تاریخ ادبیات انگلستان، بخش 2،ص145-173 تالیف دکتر صورتگر)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 1

    آیا تو همان فرشته خائنی ، همانی که برای نخستین بار صلح و ایمان را که تا آن زمان پای برجا بود در آسمان بشکستی و با عصیانی غرورآمیز سلاح بر کف گرفتی و ثلثی از پسران آسمان را که علیه باریتعالی پیمان بسته بودند به دنبال خویش کشاندی

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 1

    من حکم‌ خویش را که وجدان نام دارد چون راهنمایی در نهاد ایشان جایگزین خواهم ساخت. اگر بر سر شنوایی از او باشند، به فروغی از پی فروغی ره خواهند برد و چون این فروغ را نیکو دنبال کنند و تا به آخر پای برجا مانند به سلامت به مقصد خواهند رسید.

عیدی