خانه درختی 26 طبقه

(20)

2,350,000ریال

1,880,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2265

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانه درختی 26 طبقه

انتشارات هوپا منتشر کرد:
مجموعه‌ای پر از دیوانه‌بازی و تصاویر بامزه که حسابی به خنده می‌اندازدتان. کافی‌ست کتاب را بردارید وشروع کنید به خواندن!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

خانه درختی 26 طبقه 

خانه درختی 26 طبقه


بخشی از کتاب خانه درختی 26 طبقه:
«اندی گریفیتس و دوستش تری توی یک خانه درختی 26 طبقه زندگی می‌کنند و با هم کتاب‌های بامزه می‌نویسند. مثل همین که الان در دست شماست. اندی قصه‌ها را می‌نویسد و تری نقاشی‌شان را می‌کشد. اگر دوست دارید از کار این دو بیشتر سر در بیاورید این کتاب را بخوانید.»

آیا در کودکی آرزو داشتید یک خانه درختی بزرگ پر از چیزهای مختلف داشته باشید و وقت آزادتان را با دوستان‌تان در این خانه درختی بگذرانید؟ اندی و تری در این داستان خیالی به آرزویشان رسیده‌اند. اندی گریفیتس جلد دوم مجموعه کتاب‌های خانه درختی با نام خانه درختی 26 طبقه را در سال 2012 با تصویرگری تری دنتون منتشر کرد.

معرفی کتاب خانه درختی 26 طبقه اثر اندی گریفیتس

 

کتاب خانه درختی 26 طبقه اثر اندی گریفیتس با ترجمۀ آنیتا یارمحمدی را نشر هوپا به چاپ رسانده است. این کتاب مصور داستان اندی و تری است که در یک خانه درختی 26 طبقه زندگی می‌کنند. در جلد دوم این داستان با گذشتۀ تری، اندی و جیل آشنا می‌شویم که چطور همدیگر را پیدا کردند، چطور این خانه درختی را ساخته‌اند و چه بلاهایی سرشان آمده است و چه ماجراهایی را با هم پشت سر گذاشته‌اند. اولین جلد این مجموعه کتاب با عنوان خانه درختی 13 طبقه منتشر شد و حالا این 13 طبقه تبدیل به 26 طبقه شده است. پیام اصلی نویسنده در این کتاب و کل مجموعۀ خانه درختی، دوستی است.

خلاصه داستان

اندی و تری در یک خانه درختی 26 طبقه زندگی می‌کنند. این خانه درختی یک پیست ماشین، یک رمپ اسکیت، یک اتاقک ضد جاذبه و یک بستنی فروشی دارد که 78 طعم بستنی در آن پیدا می‌شود. این خانه درختی یک هزارتوی بسیار پیچیده است که هر کسی به داخل آن رفته نتوانسته از آن بیرون بیاید. این بار، اندی و تری یک هفتۀ کامل فرصت دارند تا کتاب بعدی خود را تمام کنند و اندی حتی می‌داند که می‌خواهد در مورد چه چیزی بنویسد. اندی قصد دارد داستان اولین ملاقاتش با تری را در این کتاب تعریف کند. زندگی هیچ‌گاه در این خانه درختی خسته‌کننده نیست و عملیات‌های اضطراری کوسه، طوفان‌های عظیم و کاپیتان کله‌چوبی تازه اول ماجرا است....

خواندن کتاب خانه درختی 26 طبقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب خانه درختی 26 طبقه مناسب گروه سنی 10 الی 15 سال است.

درباره نویسنده کتاب خانه درختی 26 طبقه

خانه درختی ۲6 طبقه

اندرو نوئل گریفیتس در سال 1961 به دنیا آمد. او نویسندۀ کتاب کودکان استرالیایی و نویسندۀ کتاب‌های کمدی است که در مدرسۀ گرامر یارا تحصیل کرده است. او با مجموعه کتاب Just! توجه همه را به خود جلب کرد. از روی این داستان‌ها بعداً یک مجموعۀ تلویزیونی انیمیشنی ساخته شد. مجموعه کتاب‌های خانه درختی‌ نیز تابه‌حال چند بار بر روی صحنۀ تئاتر به اجرا در آمده است. 

اندرو گریفیتس کار نویسندگی را از سال 1992 شروع کرد. کتاب‌های اندی گریفیتس در بیست سال گذشته پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌اند و بیش از پنجاه جایزه به انتخاب کودکان استرالیا دریافت کرده است. مجموعۀ هشت جلدی خانه درختی محبوب‌ترین کتاب‌های اندی گریفیتس به شمار می‌روند. 

اندی گریفیتس از طرفداران سوادآموزی و سفیر دولتی بنیاد سوادآموزی بومیان استرالیا است.

درباره مترجم کتاب خانه درختی 26 طبقه

آنیتا یارمحمدی مترجم مجموعه کتاب‌های خانه درختی است. او در سال 1366 متولد شد. یارمحمدی مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ زبان و ادبیات فارسی دریافت کرده است. در سال 1389 اولین کار ترجمه‌اش را با کتاب «روزی که مرغ‌ها روی سرشان ایستادند» شروع کرد. از دیگر آثار ترجمه‌ شده‌اش می‌توان به دردسرهای تام و اژدهایش، تام و محاصرۀ قلعه، کوچک اندازۀ فیل و نیروی برتر لاکی اشاره کرد.

خانه درختی ۲6 طبقه

واکنش ها به کتاب خانه درختی 26 طبقه

«مجموعه‌ای پر از دیوانه‌بازی و تصاویر بامزه که حسابی به خنده می‌اندازدتان. کافی‌ست کتاب را بردارید و شروع کنید به خواندن!» - گاردین

امتیازات

خانه درختی 26 طبقه از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4.3 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب خانه درختی 26 طبقه

خوانایی کتاب و روان بودن 
اندی گریفیتس با نثر جذاب و ساده و تصاویر جالب کتابش، نوجوانان را با رویاهای جدید و دوستی‌های پایدار آشنا می‌کند. 

شرایط تهیه کتاب
می‌توانید مجموعه کتاب‌های خانه درختی و خانه درختی 26 طبقه را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی