30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید

رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید

(45)

1,250,000ریال

1,125,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3405

علاقه مندان به این کتاب
64

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید

انتشارات چشمه منتشر کرد: ترجمه کتاب «رفتیم بیرون سیگار بکشیم، هفده سال طول کشید» شامل مجموعه‌ای از داستان‌های نویسندگان روس به زودی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.این کتاب شامل مجموعه‌ای از داستان‌های نویسندگان روس به زودی با ترجمه آبتین گلکار توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. ادبیات روس دهه‌های اخیر با وجود داشتن داستان‌نویسان برجسته‌ای که شهرت بین‌المللی دارند، کمتر به مخاطبان فارسی‌زبان معرفی شده است. در این کتاب ? داستان از هفت نویسنده‌ معاصر روس (دینا روبینا، لودمیلا اولیتسکایا، لودمیلا پتروشفسکایا، آندری گلاسیموف، ویکتور پِلِوین، میخاییل یلیزاروف و زاخار پریلِپین) درج شده است. داستان‌های این کتاب، اتفاقی انتخاب نشده‌اند و جهان‌شان کم‌وبیش به‌هم نزدیک است. قهرمانان این داستان‌ها از لایه‌هایی از جامعه هستند که در گذشته امکانی برای رساندن صدایشان به گوش خوانندگان پیدا نمی‌کردند و چه بسا وجودشان نادیده گرفته می‌شد. تنهایی، روزمرگی و خشونت موجود در زندگی این قهرمانان، که بازتاب مستقیم شرایط اجتماعی روسیه پس از فروپاشی اتحاد شوروی نیز هست، به خوبی در این داستان‌ها احساس می‌شود. پیش از هر داستان این کتاب، مقدمه ای کوتاه درباره نویسنده اش و همچنین سبک نوشتاری این نویسنده درج شده است. همه این نویسندگان در حال حاضر زنده هستند و مشغول نوشتن‌اند. «رفتیم بیرون سیگار بکشیم، هفده سال طول کشید...» کتابی است از جهان نه‌چندان مهربانِ نویسندگانی که سیگار کشیدن‌شان هنوز تمام نشده و ترجمه اش، به زودی راهی بازار نشر می شود. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • آزفنداک آزفنداک
    • پاسخ به نظر

    در این کتاب نه داستان از نویسندگان معاصر روسی گردآوری شده. عنوان کتاب هم در واقع اسم یکی از داستان‌های این کتاب هست. تنهایی و روزمرگی به خوبی در داستان‌های این مجموعه روایت میشه و خواننده به خوبی با داستانها همراه میشه.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 1

    اشیای کهنه و بی مصرف تسلط عجیبی بر انسان دارند. دور انداختن عینکی که شیشه هایش ترک خورده است یعنی اعتراف کنی تمام دنیایی که تا به حال از پشت عینک دیده ای برای همیشه پشت سرت برجا می ماند.

عیدی