اثر مرکب

(33)
نویسنده:

1,060,000ریال

954,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2748

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
10

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اثر مرکب

انتشارات آموخته منتشر کرد: آیا به دنبال موفقیت هستید؟ موفقیتی بیش‌تر از موفقیت حال حاضرتان؟ و حتی بیش‌تر از موفقیتی که در تصورتان می‌گنجد؟ اثر مرکب دقیقا در مورد دستیابی به چنین موفقیتی است. نویسنده‌ی کتاب، دارن هاردی، همه‌ی اصول موفقیت را شنیده، دیده و بیش‌تر آن‌ها را به کار بسته است. این کتاب دربرگیرنده‌ی اصول اساسی و مهمی است که موفقیت را به ارمغان می‌آورند. اگر واقعا می‌خواهید زندگی خارق‌العاده‌ای داشته باشید، از قدرت اثر مرکب برای خلق موفقیت دلخواه‌تان استفاده کنید. همین امروز قدم گذاشتن در این مسیر را شروع کنید! فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب اثر مُرکب نوشتۀ دارن هاردی


دارن هاردی ناشر مجلۀ موفقیت، که تمام اصول موفقیت را هم دیده و هم شنیده و هم بیشتر آن‌ها را در زندگی به کار بُرده است کتاب خودیاری اثر مرکب را در سال 2010 منتشر کرد تا به دیگران نیز اصول موفقیت را بیاموزد.

دوست دارید موفق باشید و در زندگی به موفقیتی برسید که حتی در تصورتان نیز نمی‌گنجد؟ دارن هاردی کتاب اثر مرکب را برای رسیدن به چنین موفقیتی نوشت. کتاب اثر مرکب شامل عصارۀ اصولی است که هر فردی باید آن‌ها را بداند و در زندگی به کار بگیرد و در آن‌ها استاد شود تا بتواند به موفقیت‌های خارق‌العاده دست پیدا کند.

در کتاب اثر مرکب چه می‌خوانیم؟

ما طی سال‌ها اهمیت اصولی نیاکانمان در رسیدن به موفقیت را فراموش کرده‌ایم. دنیای شتاب‌زدۀ امروز صبر ما را کم کرده است و تبلیغات منفی که از زمین و زمان بر سر ما می‌بارند ذهن ما را آلوده ساخته‌اند و نگرش ما را منحرف کرده‌اند و فکر می‌کنیم همه یک شبه به موفقیت رسیده‌اند اما ما نتوانسته‌ایم به موفقیت برسیم. تفکر موفقیت یک‌شبه باعث شده است که نتوانیم ثبات قدم داشته باشیم و اگر خیلی زود به موفقیت نرسیم دست از تلاش کردن می‌کشیم.

دارن هاردی کتاب اثر مرکب را بر اساس موفقیت‌ها و تجربه‌های خودش و بر اساس اصولی که لازمۀ موفقیت هستند نوشته است. دارن هاردی در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور رهرویی باشید که آهسته و پیوسته مسیر موفقیت را طی می‌کند و به شما یاد می‌دهد عواملی که در این راه ممکن است مانع شما شوند و عادت‌های مزاحم را از بین ببرید و با خلق عادت‌های جدید و مؤثر، با ثبات قدم در مسیر موفقیت قدم بردارید.

از نظر دارن هاردی اقدامات مثبت قطره‌قطره جمع می‌شوند و در نهایت می‌توانید به دریای موفقیت برسید. با خواندن کتاب اثر مرکب متوجه می‌شوید که برای موفقیت نیاز به هیچ ابزار خاصی ندارید بلکه فقط کافی‌ست نگرش خود را تغییر دهید. در کتاب اثر مرکب استراتژی‌های جالبی پیدا خواهید کرد. دارن هاردی در این کتاب به شما یاد می‌دهد که:

• چگونه همیشه برنده باشید! استراتژی درجه یک کتاب به شما کمک می‌کند تا به هر هدفی برسید و بر هر رقیبی پیروز شوید حتی اگر این رقیب باهوش‌تر، با استعداد‌تر و باتجربه‌تر از شما باشد.
• چطور ریشۀ عادت‌های بد را بخشکانید تا روند پیشرفت‌تان منحرف نشود (عادت‌هایی که حتی برخی از وجودشان خبر هم ندارند!)
• چطور چند اصل کلیدی در نظم و انضباط را به کار بگیرید تا بتوانید به پیشرفت‌های بزرگ برسید.
• اصول واقعی و پایدار برای کسب انگیزه را به کار بگیرید یا در واقع خودتان را مجاب کنید تا کارهایی انجام دهید که حوصلۀ انجام دادن‌شان را ندارید.
• افسار نیروی تیزپا و محشر تکانش را به دست بگیرید. اگر این کار را بکنید دیگر هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود.
• رازهای شتاب‌دهندۀ افراد فوقِ موفق را به کار بگیرید. آیا این افراد مزیتی غیرمنصفانه دارند؟ بله دارند، و حالا شما هم می‌توانید آن را داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب اثر مرکب

• پیشگفتار مترجم
• درباره‌ی دارن هاردی
• در ستایش کتاب «اثر مرکب»
• تقدیر و تشکر
• پیام ویژه‌ی آنتونی رابینز
• پیشگفتار نویسنده
• فصل اول: اثر مرکب در عمل
• فصل دوم: انتخاب‌ها
• فصل سوم: عادات
• فصل چهارم: تکانش
• فصل پنجم: تأثیرات
• فصل ششم: شتاب
• نتیجه‌گیری
• پیوست‌‌ها

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب

«بیایید یکی از عادت‌های بد بِرد (زیاده‌روی در خوردن غذاهای سنگین) را از نزدیک بررسی کنیم تا بهتر بفهمیم که چگونه اثر مرکب می‌تواند تأثیرات منفی هم داشته باشد و اثری موجی خلق کند که کل‌ زندگی‌تان را تحت شعاع قرار دهد. برد با دستورپختی که از شبکه‌ی آشپزی یاد گرفته بود، مقداری کلوچه درست می‌کند. به خودش می‌بالد، خانواده‌اش عاشق این کلوچه‌ها هستند و به‌نظر می‌رسد به همه‌ی جنبه‌های زندگی‌اش ارزش افزوده است. او کم‌کم پخت بیشتر و بیشتر آن کلوچه‌ها و سایر شیرینی‌ها را شروع می‌کند. عاشق دست‌پختش است و بیشتر از سهمش از آنها می‌خورد (ولی نه‌ آن‌قدر که کسی متوجه شود). هر چند، غذای اضافه‌ای که برد خورده او را شب‌ها بی‌حال می‌کند. وقتی از خواب پا می‌شود کمی گیج و منگ است که همین مسأله او را بدعنق می‌کند. بدعنقی و کمبود خواب بر عملکردش در سرکار تأثیر می‌گذارند. بهره‌وری‌اش پایین آمده و در نتیجه از رئیسش بازخورد دلسردکننده‌ای می‌گیرد. در پایان آن روز، از شغلش احساس نارضایتی می‌کند و سطح انرژی‌اش بسیار پایین است.»

«همه‌ی ما به طرز مشابهی قدم به این دنیا می‌گذاریم: برهنه، ترسیده، ناآگاه. بعد از آن ورود باشکوه، زندگی‌مان در نهایت مجموعه‌ای از تمام انتخاب‌‌های‌مان است. انتخاب‌های‌مان می‌توانند بهترین دوست یا بدترین دشمن‌مان باشند. انتخاب‌های‌مان می‌توانند اهداف‌مان را محقق کنند یا در مداری قرارمان دهند که ما را یک دنیا از اهداف‌مان دور می‌کنند. به این مسأله فکر کنید. هر آنچه در زندگی‌تان وجود دارد به این دلیل است که شما در ابتدا در مورد چیزی دست به یک انتخاب زده‌اید. انتخاب‌ها ریشه‌ی تک‌تک نتایج‌تان هستند. هر انتخاب رفتاری را شروع می‌کند که به مرور زمان به عادت تبدیل می‌شود. اگر بد انتخاب کنید، شاید به خودتان بیایید و ببینید به خانه‌ی اول برگشته‌اید و مجبورید انتخاب‌های جدیدی کنید که اغلب سخت‌ترند.»

«فرق بین شادی، سلامتی و ثروت فراوان با بی‌پولی، افسردگی و مریضی انتخاب‌‌هایی است که در طول زندگی‌تان می‌کنید. هیچ چیز دیگری این تفاوت را ایجاد نمی‌کند. نکته‌ای درباره‌ی شانس وجود دارد و آن این است که: همه‌ی ما خو‌ش‌شانسیم. اگر هنوز غزل خداحافظی را نخوانده‌اید، سالم‌اید و کمی غذا در یخچال‌تان دارید، فوق‌العاده خوش‌شانس‌اید. همه فرصت این را دارند که «خوش‌شانس» باشند؛ زیرا ورای داشتن سلامتی و خوراک کافی، شانس فقط به مجموعه‌ای از انتخاب‌ها بستگی دارد.» 

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر واقعاً می‌خواهید زندگی‌تان را متحول کنید و به یک زندگی خارق‌العاده برسید، از قدرت اثر مرکب غافل نشوید.

دربارۀ نویسندۀ کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب

دارن هاردی ناشر و سردبیر مجلۀ موفقیت در همان موقعیتی قرار دارد که زمانی در این مجله متعلق به کلمنت استون، ناپلئون هیل و اوجی ماندینو بود. دارن هاردی شانزده سال پیشتاز حوزۀ توسعۀ فردی بوده و با این فعالیت‌ها توانست دو شبکۀ تلویزیونی با محوریت توسعۀ مهارت فردی تأسیس کند. این شبکه‌ها بیش از هزاران برنامۀ تلویزیونی و رویدادهای زنده و برنامه‌های متنوع را با همکاری بسیاری از سرشناس‌ترین کارشناس‌ها تولید و پخش کرده‌اند.

دارن به عنوان یک کارآفرین در هجده سالگی درآمد سالانۀ چند صد هزار دلاری داشت و در بیست و چهار سالگی توانست بیش از یک میلیون دلار در سال درآمد داشته باشد. او در بیست و هفت سالگی مالک شرکتی با درآمد 50 میلیون دلار شد. او به هزاران کارآفرین آموزش داد و مشاور بسیاری از شرکت‌های بزرگ است و عضو هیئت مدیرۀ چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی است. او با بسیاری از بهترین مدیرعامل‌های جهان، کارآفرینان تحول‌آفرین، ورزشکاران مشهور، هنرمندان و قهرمانان المپیک مصاحبه کرده و رازهای پشت موفقیت خارق‌العادۀ آن‌ها را برملا ساخته است.

دارن هر ماه گلچینی از اطلاعات و استراتژی‌های جدیدش را همراه با اصول موفقیت در صفحات مجلۀ موفقیت، وبلاگ و حساب توئیترش با کاربران مختلف به اشتراک می‌گذارد. دارن بسیار به توسعۀ مهارت‌های فردی علاقه دارد و همین باعث موفقیت او در تجارت و زندگی شده است. دارن هاردی سخنران بسیار محبوبی نیز هست و اغلب در برنامه‌های رادیوی ملی و شبکه‌های تلویزیونی ظاهر می‌شود.

واکنش‌ها به کتاب اثر مرکب

«این کتاب شما را قادر می‌سازد تا نردبان موفقیت را دوپله یکی طی کنید. آن را بخرید، بخوانید و روی آن حساب کنید.» -جفری گیتومر، نویسندۀ کتاب گنجینۀ فروش

«کتاب اثر مرکب دارن هاردی سرآمد اصول موفقیت است و برای هر کسی که به آن نیاز دارد ملموس به‌نظر می‌رسد! او در جایگاه یک رهبر، کمک قابل‌توجهی به حوزۀ کاری‌مان کرد. این کتاب فوق‌العاده است!» -استدمن گراهام، نویسنده، سخنران و کارآفرین

«گاهی شانس در خانه‌تان را می‌زند و این فرصت را داریدکه از جای فعلی‌تان به سمت جایی که همیشه می‌خواستید باشید خیز بردارید. این کتاب همان فرصت است و حالا نوبت شماست که از آن استفاده کنید. کتابی فوق‌العاده از رهبری برجسته.» -رابین شارما، نویسندۀ پرفروش کتاب سال راهبی که فِراری‌اش را فروخت
«این کتاب دستورعملی زیرکانه برای داشتن یک زندگی خارق‌العاده است. آن را بخوانید و از آن مهمتر، اصول آن را به کار بگیرید!» -جک کنفیلد، نویسندۀ کتاب اصول موفقیت

«این کتاب قدرت‌مند و علمی که بر پایه‌ی سال‌ها تجربۀ اثبات شده و سودآور نوشته شده است، به شما نشان می‌دهد برای بیشترین استفاده از فرصت‌های اطراف‌تان، چگونه از استعدادهای ویژه‌ی خود بهره‌برداری کنید. این کتاب، برای دستیابی به موفقیتی است که حتی در تصورتان هم نمی‌گنجند. صندوقچه‌ای پر از ایده‌های طلایی است!» -برایان تریسی، سخنران و نویسندۀ کتاب پیش به سوی ثروت

«زندگی به سرعت در جریان است و پر از مسائل کم اهمیتی است که مایه‌ی حواس‌پرتی‌اند. اگر می‌خواهید به طور مؤثری پیشرفت کنید فقط به خواندن این کتاب بسنده نکنید، آن را ماژیک به دست مطالعه کنید.» -تونی جری، مربی برترین مدیرعامل‌های جهان و افراد موفق

امتیازات

کتاب اثر مرکب از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4.2 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب اثر مرکب

نشر آموخته کتاب اثر مُرکب از دارن هاردی را با ترجمۀ علیرضا خاکساران منتشر کرده است.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی، یک کتاب راهگشا در حوزۀ بهبود فردی است. دارن هاردی در کتاب اثر مرکب به شما آموزش می‌دهد که چگونه مالک نظام زندگی‌تان شوید، چگونه به راحتی زندگی‌تان را کنترل کنید و در استفاده از اصول موفقیت استاد شوید و زندگی را با نیازها و خواسته‌های خودتان تطبیق دهید. پس از خواندن کتاب اثر مرکب هیچ‌چیزی برای‌تان دور از ذهن نخواهد بود. 

با کتاب اثر مرکب متوجه می‌شوید که چطور طی سال‌ها گول تبلیغات را خورده‌اید و با این‌که به دنبال یادگیری بودید اما چون آن‌ها را به کار نبسته‌اید نتوانسته‌اید به موفقیت برسید. اما یادتان نرود انگیزۀ بدون عمل به خودفریفتگی ختم خواهد شد. پس دست از فریب خود بردارید و با یادگیری اثر مرکب، سفر موفقیت خود را شروع کنید و روی ایده‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید تغییرات مثبتی در زندگی ایجاد کنید.

اگر از کتاب اثر مرکب خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید

عادت‌های اتمی یا خرده عادت‌ها اثر جیمز کلیر نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی است. بیش از 7 میلیون نسخه از این کتاب در سراسر دنیا به فروش رفته و به بیش از 50 زبان ترجمه شده است. جیمز کلیر در کتاب عادت‌های اتمی به شما نشان می‌دهد که زندگی در واقع از صدها تصمیم و عادت کوچک تشکیل شده است که برای رسیدن به اهداف‌تان باید این فرآیندها و عادت‌ها را تغییر دهید. 

48 قانون قدرت اثر رابرت گرین نویسندۀ پرفروش آمریکایی است که تا به امروز شش کتاب پرفروش منتشر کرده است. او در کتاب 48 قانون قدرت به شما نشان می‌دهد که هم چگونه به قدرت برسید و هم چگونه در برابر افراد بسیار قدرتمند مسلح شوید. قوانین این کتاب بر اساس نوشته‌ها و سرگذشت مردان و زنانی است که در تاریخ برندۀ بازی قدرت بوده‌اند و توانسته‌اند به آن تسلط یابند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (4)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • هنگامه مارالی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب رو بخونید تا از قدرت عادت‌های خُرد آگاه بشید. یه کتاب انگیزشی که می‌تونه تغییری اساسی توی زندگی‌تون به وجود بیاره و اگر همیشه برای تغییرنکردن بهانه میارید بهتره که حتماً این کتاب رو بخونید.

  • تصویر کاربر

    • برهان جعفری
    • پاسخ به نظر

    نویسنده سعی داره توی این کتاب بگه که قدم‌های کوچیک‌تر در یک دورهٔ زمانی طولانی، نسبت‌ به قدم‌های بزرگ‌تر در مدت زمان‌ کوتاه‌تر، تأثیر بیشتری داره، مفیدتره و موفقیت‌آمیزتر.

  • تصویر کاربر

    • افرا فرهامه
    • پاسخ به نظر

    ضعف در عمل مشکل بسیاری از ماست. این‌که باور نداریم تغییر، رشد و رسیدن به موفقیت یک‌شبه اتفاق نمیفته. این کتاب راهکارهای جالبی برای کسانی داره که به دنبال رشد، توسعه فردی، رسیدن به ثروت و موفقیت هستن.

  • 1
  • 2

بریده ای از کتاب (4)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • هنگامه مارالی
    • 0

    یکی از فلسفه‌های اصلی پدرم این بود «میزان ذکاوت و پخمگی مهم نیست، باید کمبود تجربه، مهارت، هوش و استعداد ذاتی را با تلاش بی‌وقفه جبران کنی. اگر رقیب‌ات باهوش‌تر، بااستعدادتر یا باتجربه‌تر است، فقط باید سه یا چهار برابر سخت‌تر از او کار کنی. با تمام این تفاسیر، همچنان می‌تونی شکستش بدی»

  • تصویر کاربر

    • برهان جعفری
    • 0

    من به اصول اثر مرکب اعتقادی راسخ دارم؛ زیرا پدرم هر روز و دائماً طوری با من رفتار می‌کرد که خاطر جمع شود بر اساس این اصول زندگی می‌کنم و این کار را آن‌قدر تکرار کرد که حتی اگر تلاشم می‌کردم، دیگر نمی‌توانستم طور دیگری زندگی کنم. ولی اگر مثل بیشتر مردم باشید، به اثر مرکب اعتقاد راسخی ندارید.

  • تصویر کاربر

    • افرا فرهامه
    • 0

    اثر مرکب اصل برداشت پاداش‌های بزرگ از مجموعه‌ای از انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه است. به نظرم جالب توجه‌ترین نکته در مورد این روند این است که حتی با نتایج بسیار بزرگی به بار می‌آیند، گام‌هایی که در هر لحظه در این مسیر برمی‌داریم آن‌چنان مهم به نظر نمی‌رسند.

  • 1
  • 2
عیدی