قلمرو خلافکاران

(23)
نویسنده:

4,400,000ریال

3,960,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2725

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قلمرو خلافکاران

انتشارات ایران بان منتشر کرد: جسپر گفت: توجه کردین که همه مردم شهر یا دنبالمونن، یا از دستمون عصبانی ان، یا می خوان بکشنمون؟ کز گفت: که چی؟ خب قبلا فقط نصف شهر بود. پس از انجام موفقیت آمیز ماموریت دربار یخی که حقیقتا غیر ممکن به نظر می رسید، کز بر کر، شرورترین تبهکار بارل احساس می کند هیچ چیز جلودارش نیست، ولی زندگی اش قرار است چرخش خطرناکی به خود بگیرد... و با وجود دوستانی که جز مهلک ترین دارو دسته شهر کتردام به شمار می روند، کز برای زنده ماندن در این دنیا بیرحم به چیزی بیشتر از شانس نیازمند است. فروشگاه اینترنتی 30 بوک.

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سمانه عبدی
    • پاسخ به نظر

    قلمروی خلافکاران هم به زیبایی و هیجان انگیزی شش کلاغه. در این کتاب به بقیه شخصیت ها مثل جسپر و ویلن بیشتر پرداخته میشه و فضای کتردام خیلی بیشتر به خواننده نشون داده میشه. لی باردوگو کاری میکنه که عاشق اون شهر کثیف و خلافکاراش بشید. نویسنده فضایی میسازه که تا مدتها بعد از تموم شدن کتاب توی ذهنتون میمونه.

  • تصویر کاربر

    • رکسانا معصومیان
    • پاسخ به نظر

    این کتاب عالیههه حتما حتما بخونید ایران بان کلا کتاباش عالیه سیبوکم که فروشگاه خیلی خوبیهه این دوجلدیه جلد یکشو خوندم دومیش که اینه موندهه از سیبوکک خواهش میکنمم موجودش کنههامروز میخوام سفارش بدم ولی قلمروم خیلی دوست دارم بگیرمش زودتر حیف که ندارین موجودد کنین لطفا ممنون

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی