غروب پروانه

(12)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1414

علاقه مندان به این کتاب
18

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب غروب پروانه

انتشارات نیماژ منتشر کرد: بختیار علی (1960) در سلیمانیه به دنیا آمد و بیش از پانزده سال به خاطر سانسور شدید، هیچ کدام از نوشته هایش چاپ نشدند. سال 1995 کردستان را ترک کرد و بعد از یک سال زندگی در سوریه، به آلمان رفت. بیش از بیست و پنج سال است که درآلمان زندگی می کند. ده رمان و پنج مجموعه شعر و پانزده کتاب در زمینه نقد سیاسی، اجتماعی، فلسفی و ادبی دارد. او اکنون جهانی ترین چهره ادبی کرد است که آثارش به زبانهای متعددی از جلمه آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، عربی، ترکی و فارسی ترجمه شده و جوایزی مختلفی را کسب کرده اند. شیرکو بیکس، شاعر کرد: غروب پروانه لبریز است از فضاهای جادویی ناب و زبان شاعرانه بسیار بکر که نقطه عطفی است در ادبیات کرد. در این رمان عشقستان نشانگر دنیای رویایی و سرشار از اندیشه والای انسانی خاص است که بختیار علی این را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است. فروشگاه اینترنتی 30 بوک.

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهتاب آرامش
    • پاسخ به نظر

    غروب پروانه داستانی درباره عاشقانی که محدودیت های جامعه و فرهنگ و افراط مذهبیون اون ها رو به سرزمینی دور میبره و به سرنوشتی غم انگیز میرسونه ... عاشقانی که با کینه و نفرت مردم اعدام میشن ،سربریده میشن، سوزانده میشن ...و کیفر این مجازات رو دختران و خواهران اون ها در مدرسه خواهران توبه کار تحت آموزش های شدید مذهبی مفرطی پس میدن که روح و روان اون ها نابود میکنه ...

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهتاب آرامش
    • 1

    در آن سوز متوجه شدم که طمع در بهشت می تواند به خداناشناسی عمیقی تبدیل شود. آرزوی رفتن به بهشت میتواند تبدیل شود به ضدیت با همه ی قوانین انسان و خدا.

عیدی