دور تا دور دنیا (41)(آن سوی آینه)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
515

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دور تا دور دنیا

انتشارات نی منتشر کرد:
نخیر، من نمی تونم زنم رو برای همچین... چنین... دختری ترک کنم... بیش تر مکافاته. بله، درسته که اولش احتمالاً خیلی هیجان انگیزه، یه نفس تازه، یه رنگین کمون، یه تولد دوباره، می تونم خوب تصورش کنم، قبول، باشه، خیلی هم خوب! چشم! خیلی هم عالی! حرفی نیست. ولی خب که چی؟ بعدش چی؟
فلوریان زلر نویسنده و نمایشنامه نویس فرانسوی متولد 1979 در پاریس. نخستین رمانش را در سن بیست ودوسالگی منتشر می کند و جایزه ی ادبی هاشِت را برای این کتاب، و جایزه ی انترآلیه را برای رمان سوم اش از آن خود می کند. او تا به حال پنج رمان در فرانسه منتشر کرده. زلر به عنوان نمایشنامه نویس فرانسوی ای که نمایشنامه هایش از همه بیش تر در دنیا اجرا می شوند، شناخته شده است.
آن سوی آینه، دیگری، چرخ و فلک، مادر، حقیقت، پدر، یک ساعت آرامش، اگر بمیری، دروغ وپیش از پرواز از جمله نمایشنامه های مهم این نویسنده هستند.
تینوش نظم جو، کارگردان، نویسنده و بازیگر، متولد سال 1353 در تهران است. از سال 1370 تا 1379 در فرانسه نمایشنامه هایی از هارولد پینتر، ژان تاردیو، اوژن یونسکو، آنتوان چخوف و محسن یلفانی را به زبان فرانسه روی صحنه برده است. از سال 1380 فعالیت تئاتری خود را در ایران با ترجمه و اجرای آثار ماتئی ویسنی یک آغاز کرد: «داستان خرس های پاندا به روایت یک ساکسیفونیست که دوست دختری در فرانکفورت دارد»، «سه شب با مادوکس»، «تماشاچی محکوم به اعدام» و «پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی». نمایشنامه نویسانی که او به زبان فارسی یا فرانسه ترجمه کرده است: ساموئل بکت، آگوتا کریستوف، ژان تاردیو، یون فوسه، هارولد پینتر، ژان لوک لاگارس، برنار ماری کلتس، مارگریت دوراس، اریک امانوئل اشمیت، بهرام بیضایی، محمد یعقوبی، محمد چرم شیر، نغمه ثمینی، محمد رحمانیان و امیررضا کوهستانی.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی