شکوهمند تنها

(0)

5,500,000ریال

4,950,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
10

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شکوهمند تنها

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
در رمان «شکوهمندِ تنها»، که بی‌شک اثر گرانمایۀ دیگری از نویسندۀ موفق آن است، به‌مثابه رمان بلبل، باز هم تقابل جنگ و انسان را به نظاره می‌نشینیم، اما با یک تفاوت؛ این‌بار دشمن، گروهی از انسان‌ها نیستند که از یک کشور متجاوز آمده باشند، بلکه جنگ در خانه است، در نزدیک‌ترین روابط خانوادگی... و از این هم نزدیک‌تر، جنگ در وجود خود شخصیت‌های داستان جریان دارد. نبرد اساطیری میان خیر و شر، اهورا و اهریمن، خوبی و بدی... و آوردگاه این نبرد هم سرزمینی است که هم شکوهمند است و هم تنها.


آلاسکا با همه عظمت و شکوه و زیبایی‌اش، انسان را تنها و بی‌پناه در معرض انتخاب‌هایی قرار می‌دهد که سرنوشت آن‌ها را با هر انتخاب رقم خواهد زد. انتخاب‌هایی خوب، شگفت‌انگیز و گاه وحشتناک. با خواندن رمان شکوهمندِ تنها می‌توانید به‌راحتی با شخصیت‌های داستان همزادپنداری کنید و انتخاب‌های آن‌ها را با افکار خود مقایسه نمایید.
عاشقانه‌های این قصۀ به‌ظاهر هیجان‌انگیز و اجتماعی هم در نوع خود خواندنی و درخور توجه است. وقتی در سخت‌ترین شرایط جسمی و روحی، انسان‌ها میان عشق و دیگر گزینه‌های مقابلشان مجبور به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌شوند، ظهور و بروز زاویه‌های جدیدی از شخصیت آن‌ها می‌تواند جذاب و خواندنی باشد.
اگر به ماجراجویی علاقه دارید، اگر عشق‌های پر شور شما را به خاطراتان می‌برد و اگر عاشق خواندن هستید، «شکوهمندِ تنها» همنشین بی‌نظیری برای لحظات شما خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی