گاندی چه می گوید (پالتویی)

(5)

180,000ریال

162,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
676

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گاندی چه می گوید

انتشارات ماهی منتشر کرد:
اغلب مردم گاندی را زاهدی آرام و بی‌آزار می‌دانند که با بنیان‌گذاری نظریه‌ی خشونت پرهیزی، مردم هند را متحد ساخت و بریتانیایی‌ها را متقاعد کرد که تداوم استعمار دیگر به سودشان نیست اما این تصور از گاندی حقیقی دور است. آرای خو او نیز تناقضاتی دارد که با بررسی مجموعه آثار او می‌توان نمونه‌هایی از آن‌ها را یافت. با این همه در باب مقاومت بی‌خشونت آرای مهمی دارد که حتی برای سرسخت‌ترین سکولارها هم بسیار سودمند است. باید گفت که به رغم تمام تناقض‌گویی‌های گاندی، همچنان می‌توان نظریات او را با ذهنی خردباور آموخت . کتاب حاضر می‌کوشد اندیشه‌های گاندی را در چارچوب یک نظام فکری تبیین کند و نقش کلیدی مفهوم «شجاعت» را در درک جهان‌بینی او شرح دهد.
نورمن فینکلشتاین متولد 1953 یکی از تاریخ‌نگاران، نویسندگان و پژوهشگران سیاسی آمریکایی است. پژوهش‌های او عمدتاً درباره‌ی اختلافات فلسطین و اسرائیل و مسائل مربوط به یهودیان هستند. او دکترایش را در رشته‌ی علوم سیاسی از دانشگاه پرینستون دریافت کرده است.
والدین او از بازماندگان کشتار یهودیان در طول جنگ جهانی دوم هستند و خود او از منتقدان جدی سیاست‌های دولت اسرائیل است و به همین دلیل در سال 2008 به مدت 10 سال از ورود به اسرائیل منع شده است.
محمد واعظى نژاد متولد 1330 تهران است، دانش‌آموخته رشته اقتصاد دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی. در دوران دانشجویى و کمى پس از آن براى سینما و تلویزیون متن فیلم‌های داستانی و مستند را ترجمه مى کرد. سال 1335 به سازمان هواپیمایى ملى ایران رفت و حالا بعد از سی سال خدمت و بازنشستگی به دوران دانشجویى و ترجمه برگشته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    ملتی بزرگ است که مرگ برایش مثل بالش زیر سر باشد.

عیدی