30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
راهنمای بالینی طرح‌واره‌درمانی فارل
راهنمای بالینی طرح‌واره‌درمانی فارل

راهنمای بالینی طرح‌واره‌درمانی فارل (هدایتی)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
358

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای بالینی طرح‌واره‌درمانی فارل

انتشارات ارجمند منتشر کرد :
کتاب راهنمای بالینی طرحواره‌درمانی، مرجعی کامل برای درمانگران جهت اجرای طرحواره‌درمانی انفرادی، گروهی یا ترکیبی از آنها به روشی ساختاریافته و مقرون‌به‌صرفه است. نویسندگان در این کتاب، نمونه جلسات انفرادی و گروهی از پیش آماده‌شده‌ای را به همراه کاربرگ‌های مخصوص بیماران، ارائه کرده‌اند.
کتاب از طریق مرتبط ساختن ذهنیت‌های طرحواره‌ای با یکدیگر، این اجازه را به بالینگران می‌دهد که آنچه را برای درمان نیاز دارند از بین جلسات معرفی‌شده کتاب انتخاب کنند یا طرح درمانی انفرادی و گروهی تلفیقی و کاملی را بریزند که امکان اجرا در طول درمان‌های مختلف از شش‌‏هفته فشرده تا یک‏سال را داشته باشد.
این رویکرد درمان خود را از طریق هدف قرار دادن ذهنیت‌های مقابله‌ای ناسازگار به جای اختلالات خاص، پیش می‌برد. بدین‌ترتیب از طریق تغییراتی در طبقه‌بندی تشخیصی، انعطاف بالینی را افزایش می‌دهد و منجر به پایایی پیامدهای درمانی می‏شود.
کتاب حاضر، دستورالعمل‌های گام‏‌به‏‌گام و نکاتی برای درمانگر را در کنار گنجینه بالینی غنی از نمونه یادداشت‌ها، کاربرگ‏ها، تمرین‌های جلسات، فرم‌های تکالیف و محتوای مورد نیاز بیمار را در اختیار قرار می‌دهد و در نهایت نیاز امروز درمانگران به درمان‌های بالینی کارآمد را از طریق عدم صرف زمان و بودجه زیاد، برآورده می‌سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی