شیر تلخ

(12)
نویسنده:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1154

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شیر تلخ

انتشارات میلکان منتشر کرد:
هچ­کدام چاره ساز نبودند. درمان­ها چاره ساز نبودند، زیرا من برای تغییر و خوب شدن آماده نبودم. چاهی پر از احساسات برای خودم کنده بودم. وقتی به عمیق بودن بیش از حد آن پی بردم، از کندن صرف نطر کردم و خودم را در آن چاه انداختم. تمام هفته­ها و ماه­های من درون آن چاه گذشت. هرقدر که دلم به حال خودم می­سوخت، بیش­تر در ته چاه فرو می­رفتم. هرقدر به این باور می­رسیدم که دیگر ته چاه هستم، بیش­تر دلم به حال خودم می­سوخت. ته چاه گردابی سرد و سوت و کور بود و من را در بر گرفته بود. چه وقت و چگونه ته این چاه رفته بودم، هیچ­چیز نفهمیدم. هیچ تلاشی هم برای فهمیدن آن انجام ندادم. دوست نداشتم از آن چاه بیرون بیایم. آن­جا ماندن راحت­تر بود. بالا رفتن، دست و پا زدم وحتا پیچ و تاب خوردن هم سخت بود. این پیچ و خم افسردگی که می­گویند، حتا اگر راه­های خروج را هم پیدا کرده باشی، دوست نداری از آن­جا بروی. -ازمتن کتاب-
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    اسکار وایلد می گوید مردها وقتی خسته می شوند ازدواج می کنند ، زن ها هم از کنجکاوی شان. آخر سر هر دو طرف رویاهای شان نقش بر آب می شود.

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    تنها از آن جهت که ما در کشتی نوح به صورت زوج سوار شدیم، بدین معنا نیست که جهت اتمام این سفر کل راه را به صورت زوج باشیم.

عیدی