این ناقوس مرگ کیست

(50)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
4622

علاقه مندان به این کتاب
53

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب این ناقوس مرگ کیست

انتشارات افق منتشر کرد: رابرت جوردن روزنامه­نگار جوان آمریکایی در گروه بریگادهای بین­المللی ضد فاشیست ثبت­نام می­کند. آن­ها دستور دارند پلی را منهدم کنند که محل عبور نیروهای وفادار به فرانکو است. ارنست میلر همینگوی، برنده­ی جایزه ادبی نوبل و پولیتزر، در سال 1937 به اسپانیا رفت تا از جنگ­های داخلی گزارش تهیه کند. پس از جنگ، او و آندره مالرو- که در نیروی هوایی خدمت می کرد- توافق کردند که هریک بخشی از رویدادهای جنگ را بنویسند؛ همینگوی این ناقوس مرگ کیست؟ را نوشت و مالرو کتاب امید را از رمان این ناقوس مرگ کیست؟ به محض انتشار یک میلیون نسخه به فروش رسید. این اثر در جنگ جهانی دوم به عنوان کتاب درسی جنگ­های پارتیزانی، هم در ارتش آمریکا و هم در ارتش شوروی، تدریس می­شد. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • قاسم لاری دشتی
    • پاسخ به نظر

    قبلا بطور ناقص با عنوان زنگها برای که به صدا در می آیند ترجمه شده. این نسخه کامل کتاب هست . ترجمه خیلی خوبی داره و کیفیت چاپ و کاغذ و ... کتاب هم خوبه.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • احمدرضا اکرمی
    • 0

    حالا یک سالی میشود که پای عقیده ام جنگیده ام.اگر اینجا پیروز شویم،همه جا پیروز شده ایم.دنیا جای قشنگی است و ارزشش را دارد که برایش بجنگی و من از ترکش بیزارم.

عیدی