صدای آرچر

(19)
نویسنده:

2,550,000ریال

2,040,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2546

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صدای آرچر

انتشارات آموت منتشر کرد:
«صدای آرچر» داستان زنی‌ست که به کابوس یک شب وحشتناک زنجیر شده و مردی که عشقش کلید آزادی زن است. همچنین داستان مرد بی‌صدایی است که با جراحتی طاقت‌فرسا زندگی می‌کند و زنی که به او کمک می‌کند تا صدایش را بازیابد. این کتاب، داستان رنج، تقدیر، و قدرت دگرگون کننده‌ی عشق است.
هنگامی که بری پریسکات وارد شهر ساحلی و آرام پیلاین می‌شود، با تمام وجود امیدوار است این شهر همان‌جایی باشد که بالاخره آرامش از دست‌رفته‌اش را در آن بیابد. در اولین روز اقامتش با آرچر هیل برخورد می‌کند؛ مرد منزوی و گوشه‌گیری که همچون بری، اسیر غذایی پنهان است. مردی که هیچ‌کس دیگری حاضر به دیدنش نیست.
«میا شریدن» نویسنده‌ی پر فروش نیویورک تایمز، یواس‌ای تودی و وال استریت ژرنال است. شور و اشتیاق او در هم تنیدن داستان‌های عاشقانه درباره‌ی آدم‌هایی است که مقدر شده با هم باشند. عمده شهرت او به خاطر سری کتاب‌های «نشان عشق» است که شامل عناوینی چون «لیو»، «کیلند»، «یافتن بهشت» و «صدای آرچر» می‌شود. میا با همسرش در اوهایوی سینسیاتی زندگی می‌کند. آن‌ها چهار فرزند اینجا روی زمین و یکی در بهشت دارند. کتاب حاضر به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فائزه صفریان
    • پاسخ به نظر

    من این کتاب رو خوندم و خیلی دوستش داشتم کتاب های عاشقانه مفاهیم ارزشمند زیادی درون خودشون دارند مثلا با این کتاب میفهمید باید با انسان ها مهربون باشید و اون ها رو از روی ظاهرشون قضاوت نکنید به هر کسی یه فرصت بدهید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی