صنعت شادی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
489

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صنعت شادی

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
در گذشته هیچ سر نخی درباره ی آنچه مردم را شاد می کند نداشتیم،اما حالا از آن اطلاع داریم.
هدف راهب بودایی که در نشست مجمع جهانی اقتصاد (2014) برای رهبران جهان دربارة مراقبه سخنرانی می‌کرد چه بود؟ چرا در بسیاری از شرکت‌های بزرگ موفق، منصبی به‌عنوان «مدیریت ارشد شادی» وجود دارد؟ فردی که می‌خواهد شما را استخدام کند، از ترکیبات شیمیایی مغزتان چه موضوعی دستگیرش می‌شود؟
در دهة گذشته، دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ، بیش از پیش به اندازه‌گیری احساسات مردم علاقه‌مند شده‌اند: شاخص شادی، شادی ناخالص ملی، تندرستی وروان‌شناسی مثبت‌گرا همه اصطلاحاتی هستند که امروزه بر سبک زندگی‌مان حاکم شده‌اند. درنتیجه، احساسات و عواطف ما به منبعی جدید برای خرید و فروش تبدیل شده است.
ویلیام دیویس در این کتاب، با پژوهشی جالب، تاریخ، علم و ایده‌ها را با هم تلفیق می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه تندرستی بر تمام جوانب زندگی ما از جمله کسب‌وکار، امور مالی، بازاریابی و تکنولوژی هوشمند تأثیر می‌گذارد. کتاب حاضر شما را بر آن می‌دارد تا در مورد همة امور زندگی‌تان بازنگری کنید.
ویلیام دیویس (نویسندة کتاب) جامعه‌شناس و اقتصاددان سیاسی است. نوشته‌های او در نشریات New Left Review، Prospect، Financial Times،Political Quarterly و Daily Beastمنتشر شده است.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی