کودک باهوش من
تخفیف

%10

کودک باهوش من (مهارت های یادگیری کودکان 2 ساله)(پک 2 سالگی)(کتاب پرنده

(124)

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
14068

علاقه مندان به این کتاب
52

می‌خواهند کتاب را بخوانند
6

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کودک باهوش من

انتشارات کتاب پرنده منتشر کرد:
مجموعه ی «کودک باهوش من» براساس جدید ترین منابع علمی و روان شناسی برای کودکان 2 سال (24 تا 36 ماهه) تهیه شده است. تمرین ها و بازی های این مجموعه به صورت هدف مند توانایی و مهارت های شناختی و ذهنی، مهارت شنیدن و صحبت کردن، یادگیری مفاهیم ساده ی ریاضی، مهارت دقت و توجه، هماهنگی چشم و دست کودکان را افزایش می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب کودک باهوش من (پک ۲ سالگی)

کتاب کودک باهوش من

در سن ۲ سالگی، کودک نوپای شما با انرژی تمام صحبت می‌کند، راه می‌رود، می‌پرد، می‌دود و شلوغ ‌کاری می‌کند. کودک در این سن دایرۀ لغات در حال رشدی دارد و کلمات جدید را به‌طور منظم یاد می‌گیرد. او می‌تواند اشکال و رنگ‌ها را مرتب کند و حتی ممکن است علاقۀ زیادی به آموزش و یادگیری نشان دهد. کودک در این سن شروع به عبور از مرزها و کشف دنیای اطراف خود می‌کند. داریوش صادقی کتاب کودک باهوش من را برای کودکان نوشته تا بتوانید به کودکان ۲ ساله در یادگیری بهتر مهارت‌ها کمک کنید.

معرفی کتاب کودک باهوش من اثر داریوش صادقی 

کتاب کودک باهوش من اثر داریوش صادقی، شامل مهارت‌های یادگیری برای کودکان 2 ساله است. کودکان در 2 سالگی بسیار مشتاق یادگیری بیشتر و دقیق‌تر هستند و شما با کمک کتاب کودک باهوش من می‌توانید تمام مهارت‌های لازم را به کودک خود بیاموزید. این مجموعه کتاب بر اساس جدیدترین منابع علمی و روان‌شناسی تهیه شده است. تمرین‌ها و بازی‌های این کتاب برای یادگیری مفاهیم و مهارت‌های ساده مثل مهارت‌های شنیداری، گفتاری، شناختی و ذهنی کودکان طراحی شده است تا تمرکز و هماهنگی چشم و دست کودکان را افزایش دهد. 

در پک ۲ سالگی کتاب کودک باهوش من با توجه به ویژگی‌ها، خصوصیات و توانایی‌های کلی کودکان دو ساله، تمرین‌های مناسبی به‌شکل بازی جهت افزایش و تقویت مهارت‌های ذهنی و شناختی، مهارت‌های زبان (زبان بیانی و دریافتی)، مهارت‌های جسمی-حرکتی (درشت و ظریف)، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های شنوایی و خودیاری کودکان گنجانده شده است.

خواندن کتاب کودک باهوش من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب جهت آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان ۲ ساله طراحی شده و تمریناتش مناسب کودکان 24 تا 36 ماهه است. مطالعۀ این کتاب به والدینی که کودکانی در این سن دارند توصیه می‌شود.

درباره نویسنده کتاب کودک باهوش من

کودک باهوش من اثر داریوش صادقی

داریوش صادقی در سال 1354 به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ زبان و ادبیات فارسی و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشتۀ روان‌شناسی عمومی دریافت کرد. او عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و بین سال‌های 1377 تا 1379 مدرس قرآن کریم بوده است. داریوش صادقی بین سال‌های 1371 تا 1375 مدرس دوره‌های تربیت مربی کودکان و نوجوانان بود و بیش از 90 جلد کتاب، مقاله و پژوهش در زمینۀ فعالیت‌های کودک و نوجوان منتشر کرده است. از دیگر آثارش می‌توان به تست‌های حافظۀ دیداری، شنیداری، دقت و توجه، هوش دیداری، تست‌های هوش ریاضی، هوش فضایی، علوم پیش دبستانی و مجموعه کتاب‌های کودک باهوش من اشاره کرد.

تحلیل سی بوک از کتاب کودک باهوش من

خوانایی کتاب و روان بودن 
با کمک این کتاب و مجموعه کتاب‌های کودک باهوش من توانایی‌های کودک خود را ارزیابی و تقویت کنید. در جلد اول این کتاب کلیۀ مهارت‌ها و توانمندی‌های کودک ۲ ساله گنجانده شده است. 

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب کودک باهوش من را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی 30بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی