کتاب جامع مربا و مارمالاد

(0)

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
171

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب جامع مربا و مارمالاد

انتشارات بین المللی حافظ منتشر کرد:
بی شک، یکی از عناصر تشکیل دهنده ی فرهنگ هر جامعه، نحوه ی انتخاب، پذیرایی و تناول غذاهایی است که در چرخه ی زندگی افراد آن جامعه تاثیرات مادی به لحاظ سالم زیستن و غیر مادی به لحاظ ایجاد فضای شاد و مسرت بخش دارد.
اگرچه پایبندی به فرهنگ بومی برای آحاد جامعه، از ارزش های غیر قابل انکار می باشد، لیکن آشنایی با خرده فرهنگ های متعلق به اقوام و گروه های محلی داخلی و همچنین ملل دیگر، می تواند سبب ساز تعاملات فرهنگی و نزدیک شدن اقوام، ملیت ها، مذاهب و ... به یکدیگر شود.
با این رویکرد، مولف به لحاظ در اختیار داشتن دانش، تجربه و هنر آشپزی و شیرینی پزی، در صدد برآمد تا با تالیف توانمندی های عملی خود و همچنین نمونه هایی از ذوق و سلیقه اقوام دیگر، دریچه ای هرچند کوچک در مسیر نگاه هم میهنان خود به نحوه ی تغذیه دیگر واحدهای جغرافیایی باز کند. به این امید که نقشی در ترویج و اشاعه تنوع مواد غذایی داشته باشد.
کتاب مربای پیش رو، نهمین محصول از محصولات فرهنگی مجتمع آموزشی رنگین سفره، تحت عنوان سلسله کتاب های (من و مامان) است که منتشر و تقدیم بانوان و دوشیزگان هنرمند و هنر دوست می شود.
در این کتاب سعی شده با آموزش مکتوب و مصور، نحوه ی نگهداری مواد مغذی و مقوی در شرای ط سلامت و برای مدت طولانی در قالب انواع مربا به علاقه مندان معرفی شود.
بدیهی است هرگونه پیشنهاد سازنده از سوی مخاطبین، می تواند موجب رشد کیفی و کمی محصولات فرهنگی در آینده شود.
لازم بذکر است کلیه تصاویر کتاب، در مجتمع آموزشی رنگین سفره تهیه و تصویر برداری شده و منحصرا به این کتاب است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی