زندگی خوب (30گام فلسفی برای کمال بخشیدن به هنر زیستن)

(29)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2486

علاقه مندان به این کتاب
48

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی خوب

انتشارات نشر نو متشر کرد:
آنچه در تارو پود زندگی خوب تنیده شده است رهیافتی است که به «اخلاقیات فضیلت مدار» شناخته می شود.فضیلت ها مهارتها،عادت ها و مزیت هایی هستند که اگر بتوانیم آن ها را بپرورانیم به ما امکان شکوفا شدن می دهند.اخلاقیات فضیلت مدار در پی پاسخ های قطعی نیستند،بلکه در جستجوییک شیوه ی زندگی هستند.
زندگی خوب شامل 5 بخش (فضیلت های معنوی،فضیلت های مصیبت بار، فضیلت های اجتماعی،فضیلت های عملگرایانه،فضیلت های فردی)و 30 گام است؛نویسنده برای آن که خواننده بتواند این 30 گام را درست بپیمایید،برای هر گام یک راهنما برگزیده است- از ارسطو افلاطون گرفته،تا هانا آرنت و ژاک دریدا و تولستوی و یونگ و اسکار وایلد و فروید. به این ترتیب،در طول خواندن این کتاب، با 30شخصیت استثنایی تاریخ بشر و نیز با برخی از عالی ترین اندیشه های بشری در طول تاریخ درباره ی چه گونه خوب زیستن آشنا می شوید. در پایان هر فصل نیز،توصیه هایی با عنوان «گامی دیگر» آمده اند در قالب اشاره ها و آگاهی هایی که می توانند عمیقا در وجود خواننده ریشه بدوانند. در زندگی خوب،برخی از عمیق ترین و کهن ترین رگه ها ی حکمت کهن بازگشایی شده اند و نیز نقبی زده شده است به رگه هایی دیگر که تاه ترند اما شاید از نگاه ها دور مانده اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عارف اصغرپور
    • پاسخ به نظر

    کتاب خیلی خوبیه، کلا فلسفه نجاتتون میده

  • تصویر کاربر

    • مهدی غفوریان
    • پاسخ به نظر

    کتابی است خواندنی؛ نویسنده سراغ اندیشمندان مختلفی رفته و بصیرت هایی آموزنده برای خوب زیستن را از آنان به بیانی روشن و جذاب نگاشته است.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی