30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
با مدیریت زمان عمرتان را بیش تر کنید

با مدیریت زمان عمرتان را بیش تر کنید

(4)

200,000ریال

180,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
409

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب با مدیریت زمان عمرتان را بیش تر کنید

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:
در هفت سالگی پدرم را از دست دادم. بعد از گرفتن مدرک دیپلم و پایان خدمت سرباز، در گروه صنعتی پلیمر بوشهر کار خود را شروع کردم. کار در این گروه بزرگ (برند پنبه ریز) از سطح پایه و با آموزش های فشرده در کارخانه های این گروه در شهر بوشهر و زیر نظر اساتید و مدیران مجرب و کارآزموده شروع شد و با توجه به استعدادی که از خود نشان دادم، توانستم در مدت زمان کوتاهی به سمت مدیر تولید و سپس مدیریت یکی از کارخانه ها منصوب شوم. با توجه به احساس نیاز و تشنگی به آموختن دانش و فنون مختلف در تمام زمینه ها و با یادگیری مسائل مدیریتی و بازرگانی، به دفتر تهران منتقل شدم و در آن جا نیز با آموزش های مسمر و هم چنین تجربه های عملی، پس از مدتی، مدیریت دفتر تهران را برعهده گرفتم و به سمت قائم مقامی گروه صنعتی پلیمر بوشهر منصوب شدم.
در این مدت و با طی دوره های فشرده و آموزش های مستمر توانستم مدرک فوق لیسانس و سپس|Phd خود را در رشته ی مدیریت بازرگانی دریافت کنم. پس از اتمام دوره های درسی و تجربه های کاری و عملی که به دست آورده بودم و با توجه به علاقه ای که به تدریس و نوشتن کتاب داشتم، اولین کلاس آموزشی خود را در رشته ی مدیریت زمان و ارائه ی مشاوره های موفقیت و کسب و کار آغاز کردم.
پس از بیست سال کار مستمر در بخش های مختلف گروه صنعتی پلیمر بوشهر، بالاخره تصمیم گرفتم که از این گروه جدا شوم و برای خود شرکت مشاوره ای با نم (تصمیم فردا) برای ارائه ی خدمات مشاوره ای و موفقیت تاسیس کنم.
کتابی که می خوانید حاصل تجربیات من در عرصه های گوناگون کارآفرینی، مدیریت و نیز مشاوره و آموزش تحول فردی ست که از خلال آن به راهکارهایی در مدیریت بهینه ی زمان دست یافته ام که می تواند ساعات عمر گرانمایه ی شما را به نحو قابل توجهی اثرگذارتر و مثمرتر سازد و در واقع، به عمر شما اضافه کند؛ همچنان که عنوان کتاب به شما خوانندگان عزیز آن، چنین وعده ای را می دهد و فردا و فرداهای شما را از خلال تصمیمات جدی امروزتان سرشار از برکت و فراوانی و رضایت می کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی