30بوک
کتاب عمومی
سینما و تئاتر
نمایشنامه و فیلمنامه
دیدار از یک سیاره ی کوچک و والدین آدم اند

دیدار از یک سیاره ی کوچک و والدین آدم اند

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
140

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دیدار از یک سیاره ی کوچک و والدین آدم اند

انتشارات افراز منتشر کرد:
گور ویدال، پس از خدمت در ارتش، نخستین رمان خود را با نام ویلی وا به چاپ رساند که در آن واکنش های مسافران یک هواپیما را در توفانی سهمگین به تصویر کشیده است. سپس، او رمان های دیگری نوشت که مهم ترین شاهکار حماسی او، رمان آفرینش است. این کتاب درباره ی کوروش سپیتمه، سیاستمدار دوران هخامنشی است که در قرن پنجم پیش از میلاد به کشورهای مختلف سفر کرده است. او در این سفرها، با انسان های بزرگی همچون زرتشت، بودا، لاوسو و ... ملاقات کرده است.
در 1956، ویدال به عنوان فیلمنامه نویس در شرکت متروگلدن مایر استخدام شد.
همچنین، او چند نمایشنامه دارد، که از آن جمله، نمایشنامه ی بهترین مرد(1960) است که کمدی سیاسی است. این نمایشنامه و دیدار از یک سیاره ی کوچک (1955)، هر دو در اجرای برادوی و اقتباس سینمایی موفق بودند.
مارتین جری ویس پس از اخذ مدرک دکتری از دانشگاه کلمبیا، رئیس بخش انگلیسی کالج ایالتی شهر جرسی شد. همچنین، او در کمیته های مختلف انجمن ملی مدرسان انگلیسی برای خواندن و تعلیم نمایشنامه شروع به کار کرد، ویس چندیدن کتاب درسی و راهنمای نمایشنامه نیز دارد و علاوه بر این ها، ویراستار اصلی کتابخانه ی اورال لیف است. کتابخانه ی اورال لیف کارهای برجسته ی تخیلی و غیر تخیلی مناسب را برای خوانندگان جوان-در کلاس های درسی و خارج از آن - در قالب یک مجموعه درآورده است که این مجموعه تحت ویراستاری ویس قرار گرفته است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی