آیین خاک سپاری

(0)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
351

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آیین خاک سپاری

انتشارات مجید منتشر کرد:
نویسنده ی اثر، (هانا کنت)، با نگارش این کتاب به شکلی هیجان انگیز به زندگی زن محکوم جوانی که در اوایل قرن نوزدهم در برابر. همگان در ایسلند گردن زده شد. جان بخشیده است.
داستان (آیین خاکسپاری) با اشعار نغز و افشاگری های تکان دهنده اش، همان گونه که شخصیتی چشمگیر را در زمان و مکانی دور مطرح می کند، پرسشی اندوه برانگیز را در ذهن خواننده برمی انگیزد: هنگامی که زندگی یک زن وابسته به سخنانی است که دیگران درباره ی او بر زبان می آورند، چگونه می تواند امیدوار باشد که دشواری های زندگی را تاب آورد؟
قهرمان داستان (آگنس ماگنوس داتر) به گناه کشتن ددمنشانه ی دو مرد، به کشتزاری دور افتاده در شمال ایسلند، جایی که او بخشی از کودکی را سپری کرده است، فرستاده می شود تا چشم به راه اعدام خود باشد.
خانواده ای که در کشتزار زندگی می کنند، نگران و هراسان از این که آدمکشی را در کنار خود دارند، از او دوری می جویند. در این میان تنها کشیش توتی، که آگنس او را به عنوان راهنمای معنوی خود برگزیده است، تلاش می کند تا او را بیش تر بشناسد. با گذشت روزهای زمستان و نزدیک شدن روز اعدام، خانم خانه و دخترانش در میابند که روایت دیگری نیز پیرامون رویداد پرهیاهویی که شنیده اند وجود دارد. آیا این آگاهی به رهایی آگنس می انجامد؟ آیا ...
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی