جان شانو (1)(گرگ در سایه)

(7)
نویسنده:

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
685

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جان شانو

انتشارات تندیس منتشر کرد:
دیوید گمل در مورد شخصیت جان شانو می گوید:(درمیان تمامی شخصیت هایی که طی این سالها خلق کرده ام، تعداد کمی از آنها توانسته اند به اندازه ی جان شانو، مرد اورشلیمی، تخیل خوانندگان را درگیر خود کنند.)
گمل در مورد لحظه ی خلق داستان جان شانو می نویسد:(درون اتاق هتلی امطبوع نشسته بودم. ذهنم از مشکلاتی که آن روز پشت سر گذاشتم بودم پریشان بود و البته لیوان هایی که نوشیده بودم هم در این مورد بی تاثیر نبود. در آن زمان مشغول کار بر روی یک رمان درنای بودم. طیق قراردادی که با ناشر داشتم قرار بود که اسم داستان "گرگ در سایه" باشد.
روی ماشین تایپ تمرکز کردم و جملات زیر را نوشتم ... سوار بر روی تاج تپه ای جنگلی توقف کرد و به زمین های خالی پایین دست خیره شد. هیچ نشانی از اورشلیم دیده نمی شد ...
با نوشتن کلمه ی اورشلیم دیوارهای ذهنم فرو ریخت؛ گویی افکار، ترس ها و پشیمانی هایم در پریشان تر کردن فضای ذهنم با یکدیگر رقابت می کردند. پس از آن یک ساعت بسیار بد را تجربه کردم، که حتی نوشیدنی نیز نتوانست کمکی کند. اما پس از نیمه شب سر همان صفحه برگشتم و به آن خیره شدم. او مرا فرا خوانده بود. با خودم فکر کردم، او کیست؟ به دنبال چه چیزی است، این مرد اورشلیمی؟
و ناگهان او آنجا بود. قد بلند و نحیف، در جست و جوی شهری که سیصد سال پیش ا بین رفته بود. مردی تنها و زجر کشیده در پی ماموریتی بی پایان، که در دنیایی مملو از وحشی گری و غارت سفر می کرد.)
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی