30بوک
کتاب عمومی
علمی
عمومی
هفت عنصر که جهان ما را دگرگون کردند

هفت عنصر که جهان ما را دگرگون کردند

(2)
نویسنده:

2,160,000ریال

1,728,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
378

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هفت عنصر که جهان ما را دگرگون کردند

انتشارات سبزان منتشر کرد:
جستجوی انسان برای کسب دانش و بینش منجر به پیشرفت های خارق العاده ای شده و زندگی ما و جهانی را که در آن زندگی می کنیم دگرگون کرده است. اما این سیر رو به جلو ما را در چالش های بزرگی انداخته است؛ اینکه چطور با یک دیگر و با سیاره ای که در آن زندگی می کنیم رفتار کنیم. این کتاب با روشی خاص و جذاب ما را با این واقعیات رودررو می کند و علم و بشریت را ه یکدیگر گره می زند، یه طوری که به ما بینش جدیدی می دهد. این کتاب توسط متفکری بی همتا، مهندس و تاجری با استعداد به صورت کاملا ماهرانه نوشته شده است.
هفت عنصر موهبتی است برای کسانی مثل من که خیلی زود در نوجوانی علم را کنار گذاشتند. جان براونی روشی جذاب را برای شکستن پوسته سخت نادانی ما یافته است. قشر باسواد نیز با خواندن این کتاب از ترکیب دانش تاریخی و قابلیت های فنی وی لذت خواهند برد، قابلیتی که مسائل پیچیده را قابل درک نموده است.
جان براونی از هفت عنصر سازنده جهان فیزیکی استفاده می کند تا جهان های فرای آنها را کاوش کند. از ظهور تمدن ها تا برخی از چالش ها و فرصت های بسیار مهم امروزی و تا مرزهای تحقیق، او علم، تاریخ، سیاست و تجربیات خویش را به هم گره می زند. براونی داستان سرزنده و با نشاطی را تعریف می کند که ما را قادر می سازد تا عناصر اساسی زندگی مدرن را به صورتی جدید، ریشه ای و کاملا جذاب ببینیم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مجتبی شریعتی
    • پاسخ به نظر

    واقعن از خوندن این کتاب لذت بردم و به همه، چه علاقه مندان به کتابهای علمی و چه غیر علمی پیشنهاد میکنم. نویسنده با ذکر حوادث تاریخی، سفرنامه، داستان و ... به معرفی عناصر مختلف می پردازه و همین کتاب رو لذت بخش میکنه. ذکر حوادث و مطالبی که شاید برای ما باورنکردنی باشه. با ترجمه عالی استاد محمد جابر بهاری که مشخصه کاملن با کتابهای علمی که ترجمه میکنن آشنایی دارن.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی