بلاک ها و زنجیرها

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
439

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بلاک ها و زنجیرها

انتشارات روزنه منتشر کرد:
از زمان معرفی بیت کوین (مشهورترین ارز دیجیتال با بیشترین حجم سرمایه ی بازار که در حال حاضر حدود 170 میلیارد دلار است) به عنوان نمونه ی اولیه ای از یک ارز دیجیتال غیر متمرکز در سال 2008 میلادی توسط گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو (طراح ناشناس بیت کوین و اولین پایگاه داده ی بلاک چین)، حوزه ی تکنولوژی بلک چین و ارزهای رمزنگاری شده ی دیجیتال رشد سریعی داشته و توجه بسیاری از کسب و کارهای دیجیتال و دولتمردان را به خود جلب کرده است. تا به امروز، بیش از 1500 ارز رمز نگاری شده ی دیجیتال ایجاد شده که سرمایه ی بازار آن به 500 میلیارد دلار می رسد. ارزهای رمزنگاری شده پول های دیجیتالی اند که برای ارتقای امنیت و جلوگیری از تقلب و دستکاری رمزنگاری می شوند و در بستری متن باز ارائه می شوند. ارزش این ارزها را میزان عرضه و تقاضای آن ها تعیین می کند. بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، کاردانو و نئو از مهم ترین ارزهای دیجیتال به شمار می روند که میزان تبادلات روزانه ی آنها از چند صد میلیون دلار تا چند میلیارد دلار است.
ارزش دلاری هر بیت کوین و اتریوم در ابتدای سال 2017 به ترتیب حدود 960 و 8 دلار بوده است؛ در حالی که در ماه دسامبر 2017 ارزش این دو ارز به حدود 20000 دلار و 1300 دلار رسید و این به معنای رشد 2000% و 16200% برای این دو ارز است! این نرخ رشد توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. به طور مثال، 1000 دلار سرمایه گذاری بر روی ارز اتریوم در سال 2015 بیش از 1 میلیون دلار در سال 2017 ارزش به بار آورده است.
این کتاب علاوه بر معرفی ارزهای رمز نگاری شده و همچنین مکانیسم و سازوکار مربوط به آنها، به طور مفصل به شرح مطالبی نیز در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال و برنامه های کاربردی فناوری بلاک چین می پردازد. مطالعه ی این کتاب به علاقه مندان حوزه ی فناوری بلاک چین و ارزهای رمز نگاری شده پیشنهاد می شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی