ماشین تحریر عجیب

(21)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1757

علاقه مندان به این کتاب
26

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماشین تحریر عجیب

انتشارات نون منتشر کرد:
تام هنکس، هنرپیشه محبوب آمریکایی که با شاهکارهایی چون فارست گامپ، نجات سرباز رایان، مسیر سبز و کاپیتان فیلیپس نزد هواداران سینما شناخته میشود، این بار دست به قلم شده و کتابی نوشته که دوستداران ادبیات را هم به وجد آورده است.
ماشین تحریر عجیب در ایالات متحده جای خود را در میان کتاب دوستان باز کرده و هنکس با این کتاب نشان داده علاوه بر مهارتش در بازیگری، قصه گویی شیرین زبان و توانا است. او جهانی پر از شخصیت های چند وجهی ارائه میکند و همانند یک بازیگر یا نویسنده درجه یک، تصویری جامع از احساس را نیز با این قصه ها همراه می سازد، تصویری که طنز و تراژدی را در بر میکیرد.
هنکس علاقه خاصی به ماشین تحریر های قدیمی دارد و مجموعه پر و پیمان از ماشین تحریر جمع آوری کرده است. در ماشین تحریر عجیب حضور ماشین تحریر گاهی بسیار ظریف و نامحسوس است و گاهی نقش اساسی در قصه ایفا میکند. بازیگر خلاق فیلم فارست گامپ میداند که در عصر دیجیتال ماشین تحریرها اشیایی تزیینی هستند و جهان هایی دیگر خلق میکنند...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • م شمس
    • پاسخ به نظر

    کتابی فوق العاده از بازیگری فوق العاده.این بار با این کتاب، شیوه بیان همیشگی تام هنکس و طنز مخفی در کلام او را میتوان در کتابی فوق العاده خواند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی