پیتر کامنتسیند
تخفیف

%10

پیتر کامنتسیند

(5)
نویسنده:

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
801

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پیتر کامنتسیند

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
هرمان هسه (1877-1962) رمان نویس، شاعر و نقاش آلمانی-سوییسی که بخاطر قدرت استعداد نویسندگی، شکوفایی اندیشه و شجاعت ژرف در بیان اندیشه‌های انسان مداری و سبک عالی نگارش در سال 1946 میلادی به دریافت جایزه نوبل در ادبیات نائل شد. او بیش از هر نویسنده‌ای توانسته است از رنج‌های درونی و کشمکش‌های روحی، انزوا و زندگی باطنی بشر سخن گوید. و این همه از علاقه او به فلسفه اصالت وجود، موضوعات روحانی و عرفانی، بودا و فلسفه هندو، که در آثار او مشهود می‌باشد، ناشی می‌شود.
هسه در آثار خود نمایاندن و معرفی اضداد را با انتخاب دو سرشت کاملاً مختلف که هر دم به یکدیگر نزدیک و سرانجام با یکدیگر همگام و هماهنگ می‌شوند را به عهده می‌گیرد. او برخلاف بسیاری از نویسندگان که به بشر جدا از عالم طبیعت اعتقاد دارند و به هر تغییر شکل طبیعت برحسب فنون علمی می‌نگرند، راه شناخت تدریجی بشر را در ارتباط با عالم خلقت می داند.
«پیتر کامنتسیند» داستان جوانی به نام پیتر را شرح می‌دهد که دهکدهٔ کوچک خویش را ترک کرده و در پی کسب تجربه به سفر می‌رود. پیتر جویای هنر و زیبایی‌هاست و هسه در قالب این شخصیت نظرهای شخصی خود را در رابطه با هنر، زیبایی و سرنوشت بیان می‌کند.
کتاب با این عبارات آغاز می‌شود: در آغاز اسطوره بود. خداوند در تلاش به منظور نمایاندن خود، روح هندوها، یونانیان و آلمانی‌ها را با شکلی شاعرانه بیافرید و هنوز هم هر روز به آفرینش روح هر کودک به همان شکل شاعرانه ادامه می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد هاشمی
    • پاسخ به نظر

    بخونیدششششش

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهسا کرامتی
    • 1

    «هرگاه دستش را در دستم می‌نهاد، خیال می‌کردم پرنده‌ای کوچک روی دستم نشسته است.»

عیدی