اعجوبه
تخفیف

%10

اعجوبه

(3)
نویسنده:

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
900

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اعجوبه

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
هرمان هسه (1877-1962) رمان نویس، شاعر و نقاش آلمانی-سوییسی که بخاطر قدرت استعداد نویسندگی، شکوفایی اندیشه و شجاعت ژرف در بیان اندیشه های انسان مداری و سبک عالی نگارش در سال 1946 میلادی به دریافت جایزه نوبل در ادبیات نائل شد. او بیش از هر نویسنده ای توانسته است از رنج های درونی و کشمکش های روحی، انزوا و زندگی باطنی بشر سخن گوید. و این همه از علاقه او به فلسفه اصالت وجود، موضوعات روحانی و عرفانی، بودا و فلسفه هندو، که در آثار او مشهود می باشد، ناشی می شود.
هسه در آثار خود نمایاندن و معرفی اضداد را با انتخاب دو سرشت کاملاً مختلف که هر دم به یکدیگر نزدیک و سرانجام با یکدیگر همگام و هماهنگ می شوند را به عهده می‌گیرد. او برخلاف بسیاری از نویسندگان که به بشر جدا از عالم طبیعت اعتقاد دارند و به هر تغییر شکل طبیعت برحسب فنون علمی می نگرند، راه شناخت تدریجی بشر را در ارتباط با عالم خلقت می داند.
«اعجوبه» ادعانامهٔ هسه علیه آموزش متداول است. داستان پسری نوجوان و باهوش که والدین و آموزگارانش به نحوی منظم، روان او را جریحه‌دار می‌کنند. آنها که به شدت نگران موفقیت او در تحصیل هستند، مراعات سلامت و شادی او را فراموش می‌کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی