کالوکائین

(1)
نویسنده:

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
563

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کالوکائین

انتشارات پنگوئن منتشر کرد:
کالوکائین روایتی علمی – تخیلی و پادآرمانی از آینده ای هراس آور در برزخی بین خیال و واقعیت است، تصویری مشابه به آنچه که آلدوس هاکسلی در (دنیای قشنگ نو) و جورج اورول در رمان (1984) ترسیم کرده اند.
راوی داستان، لئو کال که یک شیمیدان است کتابش را در اسارت و به این امید که روزی خواننده ای داشته باشد می نویسد. هدفش از نگارش کتاب بیان اندیشه های خطای خود و هم نسلانش است. او جامعه ای را به تصویر می کشد که می بایست رهایی بخش و پناه مردمش از گزند دشمنان در کمین نشسته در فراسوی مرزها باشد، اما با مرزبندی ها و قوانین تمامیت گرایانه اش به جای آرمان شهر به یک ویران شهر و اسارتگاهی برای شهروندانش مبدل شده است و روح و جان تک تک مردمش را به سخره کشیده است.
لئو فردیست تمامیت خواه و عمدتا به خواسته های خود فکر نمی کند بلکه توتالیتاریسم را باور دارد. او با کشف دارویی به نام کالوکائین امیدوار است بتواند دین خود را در راه اعتلای نظامی که باورش دارد ادا کند، دارویی که تزریقش اختیار از دست فرد می رباید و او را وادار به بازگو کردن رازهای پنهان وجودش می کند و به این وسیله دگراندیشی ها افشا می شوند تا نظام قادر به شناسایی دشمنانش و ادامه حیات خود باشد.
فروشگاه اینترنتی30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی