30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
تنهایی هولناک مکسول سیم

تنهایی هولناک مکسول سیم

(15)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
938

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تنهایی هولناک مکسول سیم

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
جاناتان کو
نویسنده بریتانیایی متولد بیرمنگام در مدرسه کینگ ادوارد و کالج ترینیتی کمبریج تحصیل کرده و در رشته ادبیات انگلیسی در مقطع دکتری فارغ التحصیل شده است.در آثارش دل مشغولی های سیاسی ، اجتماعی و آخرالزمانی دارد و در کنار نوشتن و تدریس در دانشگاه به طور حرفع ای موسیقی کار می کند ترانه می نویسد و پیانو می نوازد
رمان های جاناتان کو علاوه بر اقبال عمومی چشمگیر خوانندگان در انگلستان و دیگر کشورها تحسین منتقدان ادبی را هم برانگیخته اند و جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورده اند. او در این رمان ها با زبانی طنز و گزنده زندگی اجتماعی سیاسی جامعه مدرن بریتانیا را به نقد می کشدو با تخیلی منحصر به فرد آینده ای برای این جامعه اسیر تکنولوژی پیش بینی می کند که یادآور آثار بزرگ آخرالزمانی تاریخ ادبیات هستند. «تنهایی هولناک مکسول سیم» یکی از رمان هاست که سال 2010 منتشر شد و در بریتانیا و دیگر کشورهای جهان د رصدر فروش آثار ادبی قرار گرفت.سال 2015 کارگردان فرانسوی ، میشل لکلرک ، فیلمی بر اساس این رمان ساخت به نام « زندگی بسیار خصوصی آقای سیم» که یک کمدی در اماتیک موفق بود.
انسان ها تا توانسته اند راه های مختلفی اختراع کرده اند برای آن که آدم ها با یکدیگر حرف نزنند و من هم از آخرین تکنولوژی های اختراع شده نهایت استفاده را می کردم .به جای این که تلفنی با کسی صحبت کنم پیام می قرستادم و به جای این که دوستانم را ببینم در صفحه فیسبوکم مطالب و عکس های پر از شور و شوق زندگی می گذاشتم تا به همه بگویم چه زندگی پر مشغله و شادی دارم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مرضیه فائزی
    • پاسخ به نظر

    این داستان، تنهایی عمیق انسان در جهان مدرن و عصر ارتباطات را به تصویر می‌کشد. و نشان می‌دهد که گفتگوی رودررو و همدلی جای خود را به روابط مجازی و از پشت نقاب داده است. اگرچه در این جهان مدرن می‌توان در کسری از ثانیه با هر کسی در هر نقطه‌ای از جهان ارتباط برقرار کرد، اما انسان در چنین جهانی بیش از پیش احساس تنهایی و سرگشتگی می‌کند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی