جزیره روز پیشین
تخفیف

%10

جزیره روز پیشین

(11)
نویسنده:

4,500,000ریال

4,050,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1250

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جزیره روز پیشین

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
در بین ماه ژوئیه و اوت 1643 بود که (روبرتو دولاگریو) جوان در وسط اقیانوس آرام غرق می شود، و ماجرا از همان نخستین خطوط کتاب آغاز می شود: او تنها بازمانده ی یک کشتی جاسوسی هلندی است. و این کاردینال (مازارن) بود که او را وادار نمود همچون یک جاسوس مخفی در خدمت دولت فرانسه سوار این کشتی شود. روبرو پس از چند روز آوارگی خود را داخل یک کشتی متروکه مشاهده می کند. کشتی عظیمی که به نظر رها شده است و هیچ سرنشینی در آن نیست. در برابرش جزیره ای وجود دارد. میان او و جزیره، طول جغرافیایی 180 درجه وجود دارد.
در پس او، راز مکتوم طول های جغرافیایی...
بدینسان، میان حالو گذشته، ماجراهایی بسیار شگفت انگیز و زیبا از انواع شخصیت های تاریخی، وقایع فراموش نشدنی، و اندیشه های ناب و انواع ماشین آلات سحرآمیز در وسط جنگ (سی ساله) به وقوع می پیوندد. در دورانی که کشفیات دنیاهای دیگر تمام اعتقادات و باورها و هنر و ادیبات آن دوره را متزلزل می سازد. به طوری که نه محاصره های نظامی و نه حملات جنگی به قلعه های استحکامی، و نه دوئل های مخفیانه و نه ضمادهای شفا دهنده و نه دسیسع چینی های جاسوسان قادر نیستند از زیبایی آن بکاهند.
با داستانی رویارو هستیم که اندیشمندان و عارفان در کنار یسوعی هایی با هوش و زیرک که سرشار از دانشی درخشان هستند. در میان انواع بیماری های مهلک و سالن های ادبی پاریسی، با انواع توطئه ها و دسیسه های عاطفی و سیاسی، رویاروی هم قرار می گیرند. این کتاب، شاهکاری کلاسیک از قرن معاصر، از بزرگترین فیلسوف ایتالیایی (اکو) می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی