کی بود کی بود (پالتویی)

(34)

2,300,000ریال

2,070,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3764

علاقه مندان به این کتاب
67

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کی بود کی بود

انتشارات گمان منتشر کرد:
فلسفه فقط یک رشته دانشگاهی نیست که در دانشگاه خوانده شود. فلسفه به همه تعلق دارد و همه ی ما از کودکی سوالاتی طرح می کنیم که جنبه ی فلسفی آشکاری دارند. این سوال ها و پاسخ های آن ها (راه زندگی) هرکس را معین می کنند. این مجموعه به مسائلی فلسفی از همین دست می پردازد که همه ی ما به نوعی در زندگی با آن مواجهیم، از سوال های کلی نظیر (معنای زندگی) و (خوشبختی) گرفته تا مسائل جزئی تر نظیر درد، بخشودن، ترس، ملال، حسد، عشق، جاودانگی و... زبان این کتاب ها فنی نیست و همگان می توانند آنها را بخوانند.
آخرین باری که شنیدید یک سیاستمدار، پزشک یا دادستان بگوید (من اشتباه کردم، تقصیر من بود) کی بوده؟ آخرین باری که خودتان چنین جمله ای را بر زبان آوردید چطور؟ چرا این قدر اصرار داریم باورهای بی اساس، تصمیم های غلط و آسیب هایی را که به دیگران زده ایم توجیه کنیم؟ چرا ریاکاری دیگران را خیلی راحت می بینیم اما دورویی و ریاکاری خودمان به چشممان نمی آید؟ آیا همه مان دروغگوییم یا واقعا خودمان هم دادستان های خودمان را باور می کنیم؟ نویسندگان این کتاب با مثال هایی تکان دهنده از رخدادهای واقعی، به ما نشان می دهند که چرا پذیرش اشتباه اینقدر برایمان دشوار است. ذهنمان با چه ترفندهایی کمک مان می کند تا خودمان را موجه و بر حق بدانیم و چطور حافظسه مان هنرمندانه خاطراتمان را تحریف می کند تا به تصویر خوبی که از خودمان داریم خدشه ای وارد نشود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • اشرف تقدیری
    • پاسخ به نظر

    یکی از زیباترین کتابهایی که خوندم درباره علت این همه مشکلات هم شخصی و هم اجتماعی. خوشبختانه نشر گمان این سری کتابها رو با ترجمه های خوب روانه بازار کرده که همه‌ش دلنشینه. ممنون از 30بوک برای ارایه این کتابها

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    باربارا تاکمن می گوید هر انقلاب موفقی در طول زمان به جامعه مستبدی در می آید که سرنگونش ساخته بود.

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 1

    آلبر کامو گفته ما انسان ها، موجوداتی هستیم که تمام زندگی مان را صرف این می کنیم که به خودمان بقبولانیم هستی مان پوچ نیست.

عیدی