بهشت برین حقیقت دارد

بهشت برین حقیقت دارد

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
658

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهشت برین حقیقت دارد

انتشارات صبح صادق منتشر کرد:
هزاران نفر تجربه ی نزدیک به مرگ (nde) داشته اند، اما دانشمندان اغلب بر این باورند که چنین امری غیر ممکن است. دکتر الکساندر هم یکی از همان دانشمندان بود. دکتر الکساندر که خود جراح برجسته ی مغز و اعصاب است بیماری نادری مبتلا شد و هفت روز متوالی در کما بود. سپس هنگامی که پزشکان معالج امکان متوقف کردن درمان او را بررسی میکردند، ناگهان چشمانش باز شد و از کما بیرون آمد. او بازگشته بود.
بهبودی دکتر الکساندر یک معجزه ی پزشکی است، اما معجزه ی واقعی سرگذشت او مربوط به جای دیگری است. در مدتی که جسم او در کما بود، دکار الکساندر به ماورای این جهان سفر کرد و موجود فرشته گونه ای او را به عوالم ژرف موجودیت فرامادی هدایت کرد و او در آنجا به مشاهده و درک حضور الهی نائل شد و توانست با آن مبدا ارتباط برقرار کند.
قبل از این تجربه، او نمیتوانست دانش خود را درباره ی مغز و عصب شناسی با اعتقاد به بهشت، خدا و یا روح تطبیق دهد. اما امروز دکتر الکساندر معتقد است سلامت کامل هنگاهی است که ما دریابیم خدا و روح واقعیت دارند و مرگ پایان موجودیت ما نیست، بلکه تنها یک انتقال است.
دکتر ایبن الکساندر، علاوه بر تحقیقات علمی، بیست و پنج سال به حرفه ی جراحی مغز و اعصاب اشتغال داشته که پانزده سال در آن دانشکده ی پزشکی هاروارد بوده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی