30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
سفر عجیب آقای دالدری
سفر عجیب آقای دالدری
تخفیف

%10

سفر عجیب آقای دالدری

(8)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
722

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سفر عجیب آقای دالدری

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
نویسنده ی فرانسوی متولد بولونی بیانکور، ناحیه ای نزدیک به پاریس در هجده سالگی وارد سازمان صلیب سرخ شد و مدت شش سال به عنوان امدادگر مشغول به کار بود و همزمان به تحصیل مدیریت و انفورماتیک پرداخت. سال 2000 بلافاصله بعد از موفقیت بزرگ نخستین رمانش (و اگر درست بود...) از کار معماری استعفا داد. به لندن رفت و تمام وقت روی نوشتن تمرکز کرد. او تاکنون هفده رمان نوشته است که تقریبا تمامی آن ها در میان پنج رمان پرفروش و پرخواننده ی فرانسه بوده اند و به بسیاری از زبان ها ترجمه شده اند. لوی یکی از معروف ترین نویسنده های معاصر فرانسه است و هر سال میلیون ها نسخه از آثارش در سراسر دنیا به فروش می رسد.
بسیاری از رمان های او به فضای انگلیسی و آمریکایی برمی گردد. اما زبان نگارشش، فرانسه، ما را به قلب اروپا می برد. زبان مارک ساده، شخصیت هایش فوق العاده جذاب و چند بعدی و قصه هایی که روایت می کند جا افتاده و بسیار خوب پرداخته شده اند. به طوری که خواننده را به سرعت با شخصیت های قصه همراه می کند. استفاده از شوخی ها و بذله گویی های انگلیسی از دیگر ویژگی های رمان های اوست.
آلیس، شخصیت اصلی (سفر عجایب آقای دالداری) دختر انگلیسی است که پدر و مادرش را در بحبوحه ی بمباران شهر لندن توسط نیروهای آلمان نازی از دست داده است. دوستان کمی دارد اما آن ها، تمام آن چیزی هستند که او می خواهد. همه چیز درست و منطقی است تا این که قصه به ماوراءالطبیعه ورود می کند و با پیچیده تر کردن قصه، هیجان خوانش آن چند برابر می شود.
زن برای مدتی به تندیس بیزانسی آویزان از در کیوسکش نگاه کرد، با حالتی قدیس وار صورتش را با دست هایش پاک کرد و رویش را به سمت آلیس برگرداند، جدی تر از قبل.
-استانبول، در استانبول کسی را پیدا می کنی که به سمت مرحله ی بعد هدایت می کند. ولی هیچ وقت فراموش نکن، اگر این سفر را تا انتها بروی، حقیقتی که تا حالا می شناختی، دیگر دوام نخواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی