برف چون خاکستر
تخفیف

%10

برف چون خاکستر (3)(یخ زده چون شب)

(5)
نویسنده:

2,860,000ریال

2,574,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
545

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برف چون خاکستر

انتشارات باژ منتشر کرد:
میرا براینجات دنیایش هر کاریمی کند. با وجود انگرا که تلاش می کند دفاع ذهنی اش را در هم بشکند، باید یاد بگیرد. جادوی خودش را کنترل کند؛ پس وقتی رهبر سازمانی مرموز از پیزلی پیشنهاد آموزش به او را می دهد، آن را در هوا می قاپد... اما راه حل واقعی برای متوقف کردن تباهی، در هزارتویی در اعماق قلمرو است. میرا برای شکست انگرا، باید وارد هزار شود و جادویی را که یاد گرفته کنترلش کند، از میان ببرد.
ماتر هر کاری برای نجات ملکه اش می کند. باید (فرزندان پرفاب) را دوباره گرد هم جمع آورد، میرا را پیدا کند و احساس واقعی اش را به او بگوید؛ اما با حمله ای که هیچ سرزمینی از آن درامان نیست و خیانتی بزرگ در میان صفوف شان، پیروزی در جنگ- و محافظت از میرا- سخت تر و سخت تر می شود.
سریدون هرکاری برای نجات مردمش می کند. آنگرا برادرش را کشته، فرمانروایی اش را از او ربوده و او را زندانی کرده بود؛ اما حالا که به دست متحدی غیر منتظره آزاد شده، همان کسی که از حقیقت شوکه کننده ی پشت تجارت پرده در سامر پرده برداشت، سریدون باید دست به اقدامی بزند تا عشق حقیقی و نیز کشورش را نجات دهد، حتی اگر بهایش تنها چیزی باشد که برایش باقی مانده است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی