مهارت های ارتباطی

مهارت های ارتباطی

(8)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1659

علاقه مندان به این کتاب
28

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مهارت های ارتباطی

انتشارات آوند دانش منتشر کرد:
کتاب را باز کنید و ببینید
. راهکارهایی برای غلبه بر موانع ارتباطی
. نکاتی برای تبدیل شدن به یک شنونده فعال
. روش هایی برای کنترل زبان بدن و تنظیم صدا
. تمرین هایی ساده برای ارتباط موثر از طریق نامه نگاری
روش هایی برای نهایت بهره وری از فناوری های ارتباطی

منظور خود را بیان کنید و برای کسب موفقیت های بزرگر در کار و زندگی شخصی با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید
رواب عمیق خود به خود شکل نگرفته اند بلکه ایجاد شده اند. ابزراهای ساده اما قدرتمند و تکنیک های معرفی شده در این کتاب در کوتاه ترین زمان شمار ا به فردی تاثیر گذار تبدیل خواهند کرد.همچنین برای پرورش بازوهای ارتباطی تان تمرین هایی خواهید یافت. به همراه راه حل هایی سریع برای حل مشکلات ساده ارتباطی نیز درباره هر چیزی توصیه های ارزشمندی دریافت خواهید کرد از ارتباط غیر کلامی گرفته تا ارتباط از طریق رسانه های دیجیتال.
گوش دهید یاد بگیرید و و ارتباط برقرار کنید - ببینید که چگونه می توانید از طریق خوب گوش دادن و مشخص کردن آنچه واقعا می خواهید روابطتان را بهبود ببخشید.
موانع ارتباط موثر را از میان بردارید - یاد بگیرید که به گفته های شخص مقابل توجه کنید و از تعصب و پیش داوری که مانع ارتباط سارنده اند بپرهیزید.
منظور خود را برسانید - ببینید که چگونه می توانید حرکات فیزیکی تان را برای نهایت تاثیرگذاری کنترل کنید از تکان دادن دست گرفته تا حالات چهره و تن صدا.
نگرشتان را اصلاح کنید - نگرش و طرز تفکر شما چگونه بر محتوا و شیوه ارائه پیامتان تاثیر می گذارد و چگونه می تواند به شکل گیری تفاهم بینجامد یا مانع از ایجاد آن شود.
الیزابت کونکه استاد مدیر عامل و موسس بنیاد کونکه است که برنامه ها و کارگاه هایی را با موضوع تاثیر گذاری مثبت برای افراد و گروه ها در سرتاسر انگلستان ، اروپا و خاور دور برگزار می کند. او همچنین نویسنده کتاب های زبان بدنfor dummies و ترغیب و نفوذ For dummies است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی