30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
بخواهید تا به شما داده شود
بخواهید تا به شما داده شود
تخفیف

%10

بخواهید تا به شما داده شود

(57)

1,750,000ریال

1,575,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3861

علاقه مندان به این کتاب
28

می‌خواهند کتاب را بخوانند
8

کسانی که پیشنهاد می کنند
15

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بخواهید تا به شما داده شود

انتشارات آرایان منتشر کرد:
شما باید بدانید كه واقعیت زندگی‌تان را خودتان خلق می‌كنید. در دنیایی كه همه موجودات و حتی اجسام، فركانس دارند، به شما می‌آموزیم كه چگونه با بهره‌گیری از دانش آفرینش آگاهانه، امواجی را از مغز خود ساطع كنید كه شما را به آرزوهای دلخواه‌تان برساند. در این كتاب می‌آموزید كه چگونه ارتعاش‌های ذهنی خود را به سوی اهداف‌تان بفرستید و به آرزوهای‌تان دست یابید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

بخواهید تا به شما داده شود

تصویر جلد بخواهید تا به شما داده شود


خوب است بدانید شما نیز خالقی هستید که پا به این جهان گذاشته‌اید تا نشاط و شادی و هدایت انرژی مبدأ را به سوی هدفی که در زندگی دارید هدایت کنید. در آن جهان به شما گفته شده بود که هر چیز بخواهید به شما داده خواهد شد و می‌دانستید خالق عالم در وجود شما حضور دارد و به انجام رسیدن آروزهایتان کمک خواهد کرد.

بخواهید تا به شما داده شود کتابی نوشتۀ استر و جری هیکس، زوج نویسندۀ الهام‌بخش آمریکایی است. در این کتاب نویسندگان آموزه‌های معنوی و درخشان آبراهام هیکس را نوشته‌اند تا به شما یاد بدهند چگونه خواسته‌هایتان را آشکار کنید و بتوانید زندگی شاد و رضایت‌بخشی داشته باشید، زندگی‌ای که شایسته‌اش هستید. هنگام مطالعۀ این کتاب متوجه خواهید شد که چگونه روابط، سلامت، مشکلات مالی، نگرانی‌های شغلی و مسائل دیگر تحت تأثیر قوانین جهانی حاکم بر واقعیت زمانی/مکانی‌تان قرار دارد و فرآیندهای قدرتمندی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می‌کند تا با جریان مثبت زندگی پیش بروید.

این حق اصلی شماست که زندگی‌تان را پُر از هر چیز خوبی کنید و این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از هر نظر زندگی‌تان را بسازید! و چگونه با قدرت و آرامش درونی‌تان ارتباط برقرار کنید. در ادامۀ متن کتاب بخواهید تا به شما داده شود را معرفی می‌کنیم.

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری هیکس با ترجمۀ لیلا رضیئی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری و انگیزشی است. بخواهید تا به شما داده شود خلاصه‌ای از تمام پاسخ‌هایی است که استر هیکس طی بیست سال برگزاری کارگاه‌های مختلف از طریق آبراهام به مردم ارائه کرده است. 

آبراهام کیست؟
به گفتۀ استر و جری هیکس، «آبراهام» یک راهنمای معنوی درونی‌ست که استر بعد از 9 ماه مراقبه و تلاش توانسته با او ارتباط برقرار کند و در واقع آبراهام همان قدرت و انرژی درونش است. بر اساس گفته‌های استر و جری هیکس آبراهام خودش را «آگاهی گروهی از بُعد  غیرفیزیکی» توصیف کرده است. همچنین گفته‌اند «ما همانیم که شما هستید. ما قلب تمام ادیان هستیم.» آبراهام از طریق استر این پیام را رسانده که هرگاه انسانی لحظاتی سرشار از عشق، نشاط یا شادی خالصی را احساس کند، این انرژی منبع است و آبراهام همین است. استر، آبراهام را «هوش بی‌نهایت» می‌نامد و از نظر جری‌ آن‌ها «ناب‌ترین شکل هستی بودند که تا به آن روز تجربه کرده بود.»

بخواهید تا به شما داده شود، آیا چنین چیزی ممکن است؟
خواستۀ شما چیست؟ جواب به این سوال ممکن است لحظه به لحظه تغییر کند. در دراز مدت، ممکن است دلتان بخواهد شغل رضایت‌بخش‌تر و پردرآمدتری داشته باشید، اما در کوتاه مدت و یا شاید همین الان ممکن است تشنه باشید و تنها خواسته‌تان یک نوشیدنی خنک برای رفع تشنگی باشد. رسیدن به خواستۀ دوم‌تان خیلی راحت است اما برای رسیدن به خواستۀ اول باید خیلی بیشتر تلاش کنید. در واقع، برای رسیدن به خواسته‌هایتان ممکن است نیاز به حمایت بیشتری فراتر از تواناهایی‌های فعلی‌تان داشته باشید.

در این کتاب نویسنده‌ها تمام اعمال و ذهنیت‌هایی را که یک فرد کاملاً توانا باید داشته باشد تا به راحتی خواسته‌هایش را اعلام کند و به آن‌ها برسد را بررسی کرده‌اند. بخواهید تا به شما داده شود به ما نشان می‌دهد که چگونه احساسات‌مان کلید درک این موضوع هستند که آیا در مسیر موفقیت حرکت می‌کنیم یا در جادۀ شکست. این کتاب تمرین‌های سرگرم‌کننده و عمیقاً کاربردی‌ای ارائه می‌دهد که مثل جعبۀ آفرینش جادویی و بازی شکوفایی می‌مانند. این کتاب شما را دوباره شکوفا می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تخیل‌تان را دوباره فعال کنید و همه چیز به طور ناگهانی بعد از خواندن این کتاب برای شما ممکن می‌شود. تنها بعد از خواندن این کتاب به معنای واقعی این پی خواهید بُرد که چطور باید بخواهید تا به شما داده شود. پیام این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی مثبت و شادی داشته باشید.

خلاصۀ فصل‌ها

بخواهید تا به شما داده شود یکی از قدرتمند‌ترین کتاب‌ها برای آشکار ساختن خواسته‌هایتان است. در هر جمله و هر پاراگراف این کتاب حقایقی نهفته است که بعد از خواندن کتاب به این نتیجه خواهید رسید که چقدر عمیق و واقعی‌اند. برای این‌که راحت‌تر موضوعات کتاب را بفهمید، فصل‌های آن بر اساس عنوان قسمت اول به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده‌اند. قسمت اول بخواهید تا به شما داده شود 21 فصل دارد، قسمت دوم مراحلی است تا به شما کمک کند آنچه یاد گرفته‌اید را به کار بگیرید. این قسمت از 22 مرحله تشکیل شده است.

فصل ۱: نیروی داشتن احساس خوب در این لحظه
در این فصل نویسنده به طور خاص مطالبی نوشته است تا درک بهتری از خود و اطرافیان‌تان به شما بدهد. نویسنده در این فصل می‌گوید که دانش واقعی از تجربیات زندگی‌تان سرچشمه می‌گیرد و درست است که شما به عنوان یک انسان دائماً در حال کسب تجربه و دانش هستید اما زندگی‌تان فقط به این موضوع مربوط نمی‌شود. نویسندگان معتقدند که شما در زندگی باید رضایت، شادی و موفقیت هم داشته باشید. نویسندگان در این فصل می‌گویند که زندگی شما تجلی مداوم آن چیزی‌ست که واقعاً هستید. 

فصل 2: به قول‌مان پایبندیم... به یادتان می‌آوریم که کی هستید
نویسندگان در این فصل چند سوال پرسیده‌اند- آیا می‌دانید چه می‌خواهید؟ آیا خالق تجربیات‌تان هستید؟ آیا از زندگی‌تان لذت می‌برید؟ بعد نویسندگان می‌گویند اگر جواب‌تان به این سؤال‌ها بله است پس شما جزئی از آن موجودیت فیزیکی نادر (انسانی) هستید که می‌داند و می‌فهمد که چه کسی هست و این تجربۀ فیزیکی واقعاً در مورد چیست. نویسنده در این بخش می‌گوید اگر شما جزو آن دسته از انسان‌هایی هستید که از زندگی‌شان راضی یا خوشحال نیستند و یا از رابطه‌هایتان لذت نمی‌برید باید یاد بگیرید که در حال زندگی کنید و شادی را در حال بجوئید. نویسندگان در این فصل چیزهایی نوشته‌اند تا قدرت حافظۀ درونی‌تان را دوباره بیدار کنند. نویسندگان می‌گویند هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که نتوانید باشید یا انجام دهید یا داشته باشید، باید زندگی‌تان را در شادی و خوشی سپری کنید.

خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

نویسندگان در بخواهید تا به شما داده شود می‌گویند: «شما فقط چیزی را می‌شنوید که آمادۀ شنیدنش باشید.» در این‌جا منظور نویسندگان سطح آگاهی شماست، در واقع منظور نویسندگان این است که شما هر چیزی را دریافت می‌کنید که آمادۀ داشتنش باشید. نویسندگان می‌گویند که همه با خواندن این کتاب به چیز یکسانی نمی‌رسند و با هر بار خواندن کتاب سطح آگاهی شما بالاتر می‌رود. نویسندگان معتقدند فقط کسانی که تک تک جملات کتاب را درک کنند این کتاب را بارها می‌خوانند. این کتاب به موجودیت فیزیکی ما کمک می‌کند تا ما انسان‌ها رابطه‌مان با خدا و آنچه واقعا هستیم را درک کنیم. کتاب بخواهید تا به شما داده شود کمک‌تان می‌کند تا بفهمید واقعاً چه کسی هستید،‌ چه کسی بوده‌اید؟ و به کجا می‌روید.

دربارۀ نویسندگان کتاب بخواهید تا به شما داده شود

تصویر نویسندگان بخواهید تا به شما داده شود

استر ویور سخنران و نویسندۀ الهام‌بخش آمریکایی است. وی در 5 مارچ سال 1948 در آمریکا به دنیا آمد و در 20 سالگی با همسر اولش آشنا شد و حاصل ازدواجشان دو دختر است که دخترش تریسی با خودش کار می‌کند. بعد از همسر اولش جدا شد و در سال 1976 با جری هیکس آشنا شد که در آن زمان بازاریابی موفق بود و چهار سال بعد با هم ازدواج کردند. جری هیکس در اوایل زندگی‌اش به مدت دو سال در کوبا آکروبات باز سیرک بود و بعد به مدت 20 سال نوازندگی کرد. آن دو به همراه هم 9 کتاب نوشته‌اند و کارگاه‌های متعددی از طریق انتشارات آبراهام و در مورد قانون جذب برگزار کرده‌اند که در این کارگاه‌ها شرکت‌کنندگان می‌توانند هر سوالی را از استر هیکس بپرسند و استر از طریق عالم غیر مادی (آبراهام) جواب‌های مناسبی به آن‌ها می‌دهد. این زوج در نسخۀ اصلی فیلم راز در سال 2006 نیز شرکت داشتند. جری هیکس در 18 نوامبر سال 2011 بر اثر سرطان در سن 85 سالگی درگذشت. 

تاکنون این دو نویسنده پنج کتاب پرفروش دیگر به نام‌های پول و قانون جاذبه (شمارۀ یک در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز)، قدرت شگفت‌انگیز قصد عمدی، قانون جاذبه، قدرت هیجان‌ها، ثروت و شادی و گرداب را نوشته‌اند. 

دربارۀ مترجم کتاب بخواهید تا به شما داده شود

لیلا رضیئی مترجم ایرانی متولد 1363 است. کتاب‌هایی همچون قانون قدرت، بخواهید تا به شما داده شود، قدرت، از خوب به عالی، قدرت شگفت‌انگیز احساسات و بهانه تراشی ممنوع را ترجمه کرده است.

واکنش ها به کتاب بخواهید تا به شما داده شود

«یکی از ارزشمندترین چیزها در مورد کتاب بخواهید تا به شما داده شود این است که آبراهام 22 مرحلۀ قدرتمند مختلف را برای دستیابی به اهداف‌مان به ما داده است. مهم نیست کجا باشیم، مرحله‌ای وجود دارد که می‌تواند زندگی‌مان را بهتر کند. من عاشق این کتاب هستم و استر و جری هیکس را دوست دارم!»

لوئیز هی، نویسندۀ کتاب پرفروش شفای زندگی

امتیازات

کتاب بخواهید تا به شما داده شود از سایت گودریدز امتیاز 4.2 از 5 و همچنین از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 گرفته است.

تصویر جلد بخواهید تا به شما داده شود

تحلیل سی بوک از کتاب بخواهید تا به شما داده شود

ممکن است خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود چندان راحت نباشد اما مطمئناً کتابی تأثیرگذار است. اگر امواج یا فرکانس‌های «قوانین جهان» توصیف شده در این کتاب، با زندگی‌تان همسو شود آن‌وقت ممکن است ناخودآگاه حتی آن را چندین بار بخوانید. اصلاً فرقی نداردکه چقدر بتوانید با متن کتاب ارتباط برقرار کنید، مطمئن باشید که بعد از تمام کردن صفحۀ آخر دیدگاه شما نسبت به جهان دیگر مثل قبل نخواهد بود. وقتی اولین بار کتاب بخواهید تا به شما داده شود را شروع می‌کنید ممکن است پیشرفت موضوع کتاب کمی شما را گیج کند اما به خواندن ادامه دهید. تمرین‌های بسیار کارآمد کتاب خیلی راحت به شما کمک می‌کند تا مطالب کتاب را درک کنید و بتوانید آنچه می‌خواهید به دست بیاورید.

خواننده‌ای با سرعت خواندن 300 کلمه در ساعت می‌تواند کتاب بخواهید تا به شما داده شود را در عرض 4 ساعت بخواند اما توصیۀ ما به شما این است که کتاب را با آرامش بخوانید و سعی کنید جمله به جملۀ آن را درک کنید و تمرین‌های کتاب را نیز حتماً انجام دهید.

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب معجزه شکرگزاری نیز بیاندازید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (4)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کناب خوبیه و تقریباً تمام مطالب مربوط به قانون جذب رو پوشش داده.

  • تصویر کاربر

    • ژاله قبادی
    • پاسخ به نظر

    بسیار عالی، این کتاب به من آرامش و روش رسیدن رو یاد داد💖✨🌼

  • تصویر کاربر

    • احمدرضا ابوالفتحی
    • پاسخ به نظر

    کتاب های استر و جری هیکس همشون عالی هستن په شدت پیشنهاد میکنم بخونین واسه مواقعی مثل الان که از نظر روحی کم میاریم واقعا کاربردی هستن

  • 1
  • 2

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    سرچشمه‌ی شما عشق و زندگی بهتر است. وقتی با عشق و صلح هم راستا باشید، می‌توانید به این قدرت الهی که از آن خودتان است، برسید.

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    اگر می‌خواهید به خواسته‌های زندگی‌تان برسید، نباید سد راه چیزهایی شد که آن‌ها را نمی‌خواهید.

عیدی